War child   9 comments

 

War child

.

.

X

.

.

War Child Foto Warchild Foto Kinderen in de Oorlog Foto Oorlogskinderen Vooroorlogse Kinderwagen FotoAntieke Kinderwagen Foto Ouderwetse KInderwagen

.

.

X

.

.

9 responses to “War child

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja, dat is een prachtige oude kinderwagen Henk, Ik ben ook een oorlogskindje. Een mooie nostalgische foto hoor.

    Like

  2. Gaaf! Ook de Henk Jonkvorstkleuren doen het hier prachtig!

    Like

  3. De oorlog is me niet voorbij gegaan Henk, het heeft me achtervolgd, ik had zo’n oude bak toen m’n zoon geboren was, en een lawaai dat het ding had. Heel mooie foto en leuk om te zien, ook nog een lux boodschappennetje, ze noemden ze ook wel vleeskarren 😉

    Like

  4. Tja…wie van ons heeft er niet in gelegen……ben ook een product van de bevrijding……”Postwar child”…

    Like

  5. Mooi! Hoewel ik niet echt van vlak na de oorlog ben, heb ik toch de indruk dat dit model weinig afwijkt van de kinderwagen waarin ik een groot deel van mijn eerste jaar heb doorgebracht. Toch eens kijken of ik nog ergens een foto van die kinderwagen kan vinden …

    Like

  6. Het is beangstigend, die tank (of wat voor oorlogsvoertuig het ook mag zijn) met dat nog beginnende leven wat we in de kinderwagen vermoeden.

    Like

  7. ook weer een mooie plaat Henk

    Like

  8. Ik heb nog foto’s van mezelf gevonden in zo’n karretje voortgeduwd door mijn moeder .De kinderwagen heeft net zoals alle dingen een hele metamorfose ondergaan.Deze komt zeker uit een museum !

    Like

Geef een reactie

