TromboTubaToet   10 comments

 

TromboTubaToet

.

v

.

Trombotubatoet is een straatorkest

bestaande uit twee muzikanten. Het orkest is

uitbreidbaar met een onbeperkt aantal kinderen

afgelopen donderdag  kwam ik ze tegen tijdens

de Donderdag Meppeldagen. Een foto van

de excentrieke muzikante was snel

geschoten

.

…..  KLIK  …..

.

.

Donderdag Meppeldag Foto Donderdag Meppeldag 23 Juli Foto Donderdag Meppeldag 2015 Foto Donderdag Meppeldagen Foto TromboTubaToet Foto Straatorkest

.

.

v

.

.

10 responses to “TromboTubaToet

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooi zeg, de vrouw en de foto 🙂

    Like

  2. Een prachtfoto…dat licht door de hoed heen en zo stralend
    Groetjes

    Like

  3. het eerste wat mij opviel was het prachtige licht, werkelijk subliem belicht Henk

    Like

  4. Oooh..wat mooi …Henk…en toppertje….

    Like

  5. Tja wat moet ik nog aan deze reacties toevoegen, ik kan het er alleen maar helemaal mee eens zijn…..schitterend!

    Like

  6. Mooi, er zit beweging in het bovenbeeld en samen met het licht dat door het stro vd hoed valt, is het een pracht geworden

    Like

  7. Prachtig, Henk! En dan bedoel ik zowel het model als jouw foto ervan.
    Prachtige bewerking ook.

    Like

  8. Dit portret is prachtig van kleur, scherpte en op het juiste moment de knop weten in te drukken voor mij een topper!

    Like

  9. zo’n hoed verricht wonderen
    voor wie het ziet.
    Ze staat er mooi in.

    Like

  10. Wat heb je hier weer van prachtig van het licht gebruik gemaakt Henk

    Like

Geef een reactie

