Mag het even stil zijn ?   11 comments

 

Mag het even stil zijn ?

.

j

.

.

Staphorst Foto Staphorstdagen Foto Staphorstdagen 2015 Foto Staphorster Klederdracht Foto Staphorst Klederdracht Foto Staphorster Klederdracht Foto Museum Staphorst Foto Klederdrachtshow

.

.

j

.

.

11 responses to “Mag het even stil zijn ?

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja Henk helemaal mooi vooral dat prachtige zachte blauw

    Like

  2. Dat gebaar is overbodig. Ik ben er zo ook al stil van.

    Like

  3. Leuk !

    Like

  4. Prachtig Henk, ook ik ben er stil van😉

    Like

  5. Ik val ook helemaal stil Henk…..prachtig!

    Like

  6. ……….👌………

    Like

  7. Ja hoor het is hier muisstil. De stereoinstallatie krijg ik even niet aan de praat na de stroomstoring die we (en jullie) hebben gehad. Ik zou via internet naar de radio kunnen luisteren, maar even volledige stilte is ook wel lekker. Wat was het donker hé, tijdens de stroomstoring. De Nacht van de Nacht was er nog niets bij.

    Like

    Jetskefotografie
  8. Op zo’n sereen verzoek reageer ik natuurlijk positief … sssst ….

    Like

  9. Wat een prachtige klederdracht hebben jullie toch.

    Like

  10. Meesterlijk foto Henk.
    Doet me gelijk terugdenken aan mijn lagere schooltijd🙂

    Like

  11. Prachtig Henk hier zijn woorden overbodig..ik voel de stilte.

    Like

Geef een reactie

