Euifeest Hasselt .. kermis   15 comments

 

Euifeest Hasselt .. kermis

.

v

.

Tijdens het Euifeest

staat de kade van het Zwartewater

in het teken van kermis.  Verwacht er geen  wereldschokkende

attracties maar het sfeertje is er wel gezellig. Kermisfotografie

in avondlicht is nieuw voor  mij maar met de kleurige lichtjes,

en met de dynamiek die je creëert door langere sluittijden toe

te passen op je camera, lijkt het me  een hele uitdaging om dit

mooi op  beeld te krijgen.  Met deze foto ben ik  echt tevreden

maar het is dan ook de enige foto die  naar mijn mening goed

gelukt is. Ik heb hier gebruik gemaakt van de stroboscooplamp

links, die meerdere  keren flitst  tijdens de sluittijd van  1/6 sec

die de foto een schokkerig effect meegeeft wat je het best kan

zien op het opgestoken handje.

.

v

.

…..  breakdance in the spotlight  …..

.

Euifeest Foto Euifeest Hasselt Foto Euifeest Hasselt 2015 Foto Hasselt Foto Kermis Foto Kermis Euifeest Foto Kermis Fotograferen Foto  Kermisfotografie Nachtfotografie

.

.

v

.

.

15 responses to “Euifeest Hasselt .. kermis

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie beweging

    Like

  2. Het hele ding valt uit elkaar!

    Like

  3. Het blijft altijd moeilijk dit soort dingen, vroeger ook al eens geprobeerd maar weinig resultaat. Met de stroboscooplamp is het effect nog redelijk, zonder die lamp krijg je allemaal lichte strepen van de lampen.

    Like

  4. Zoefffff, maar het is je heel mooi gelukt Henk.

    Like

  5. Dat jij je hier voor het eerst mee bezig hebt gehouden, daar kijk ik nou echt van op. Het lijkt me echt een kolfje naar jouw hand om daar flink mee te stoeien als er kermis in de buurt is.

    Like

  6. Klik ik toch weer op ‘Reactie plaatsen’ voordat ik klaar ben … 😦
    Wat ik nog wilde zeggen, is dat dit eerste resultaat er in elk geval al mag zijn.
    Ik ben er een jaar of wat geleden eens een uurtje mee bezig geweest. Daar heb ik toen best aardige resultaten aan overgehouden, en ik heb ervan geleerd dat het vele boeiende uitdagingen biedt.

    Like

  7. 👍🏻

    Like

  8. knap gedaan Henk, ben erg benieuwd naar de resultaten uit Zwolle, wilde er zelf ook nog naar toe maar of dat lukt weet ik nog niet.

    Like

  9. Met deze foto mag je meer dan tevreden zijn Henk, hij is ronduit super!

    Like

  10. Een stroboscooplamp kende ik niet, na het googelen ben ik een beetje wijzer.
    Deze foto is een mooi resultaat.

    Like

    Jetskefotografie
  11. Eerst deze maar even…WOWIE haha
    Prachtopname

    Like

  12. Best een moeilijke opgave maar zeker geslaagd.

    Like

  13. Wauw!

    Like

  14. Ik moest ff 3 keer lezen wat je nou precies bedoelde Henk en het zal wel vaktaal zijn die ik nog niet beheers.
    Zal ik waarschijnlijk ook nooit beheersen hahahaha……. maar, echt een hele mooie foto met een prachtig effect!

    Like

Geef een reactie

