Cool me down   13 comments

 

cool me down

.

.

v

.

.

Donderdag Meppeldag Foto Donderdag Meppeldag 2015 Foto Donderdag Meppeldag Mokum Foto Donderdag Meppeldag 6 Augustus Foto Terrasweer Foto Waaier

.

.

v

.

.

13 responses to “Cool me down

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een gezellige uitstraling. Zo te zien kun je daar wel een feestje mee bouwen op het terras. 🙂
    Persoonlijk had ik wel de hele hand erop willen hebben. Of liep je dan tegen een ander storend element aan?

    Like

    Jetskefotografie
  2. Wat een sprankelende foto, ik denk dat jij al je charmes in de strijd hebt gegooid…. 🙂

    Like

  3. Zij de charmes .. en ik de camera .. in de strijd 🙂

    Like

  4. weer een hele fraaie plaat van een mooie dame Henk

    Like

  5. Een lach om bij weg te smelten Henk. Een hele fraai opname, met een mooie weerspiegeling in de zonnebril.

    Like

  6. Je hebt ontegenzeggelijk oog voor vrouwelijk schoon, Henk.
    Deze dame staat er met haar heerlijke lach weer prachtig op.

    Like

  7. Een heel mooie en sprankelende foto Henk, je weet ze trouwens altijd wel uit te zoeken 😉

    Like

  8. Mooie vriendelijke dame goed uitgerust met de nodige attributen om zich de temperatuur draaglijk te maken.

    Like

  9. Leuke foto, doet me weer denken aan mijn vakantie, ik ging nergens heen zonder waaiertje 🙂

    Like

  10. Sommige mannen zijn zo onschuldig dat vrouwen even hun waaier voor het gezicht vandaan halen en ze hun betoverende echt vrije lach tonen. Ik kan er zo een paar sprankelende ogen bij denken.

    Like

  11. Kijk… een bekend verschijnsel voor me hihi…….
    Hele nuttige dingen die waaiers 😀
    Mooie plaat weer Henk.

    Like

Geef een reactie

