Zomerkermis Zwolle .. II   8 comments

 

Zomerkermis Zwolle .. II

.

~

.

Oude tijden herleven bij het zien van

deze nostalgische rupsbaan. Wat leuk dat deze oude kermisattractie uit

mijn kinderjaren nog steeds zijn rondjes meedraait. Tijdens de rit stond

de kermisbaas met een pluim te zwaaien boven de karretjes. Als je deze

te pakken kreeg mocht je een extra rondje meedraaien. En wat was het

spannend als het zeiltje tijdens de rit over de bakjes werd getrokken

en je voor een paar kostbare minuten met je vriendinnetje

van de buitenwereld werd afgesloten

.

…..  KLIK  …..

.

Zomerkermis Zwolle Foto Kermis Zwolle Foto Zwolle Zomerkermis Foto Kermisattractie Foto Kermis Foto Kermisfotografie Foto Nachtfotografie Foto Nostalgische Rupsbaan Foto Kermisattractie Amazone Foto Kermis Rups

.

.

.

.

.

~

.

.

.

.

.

Zomerkermis Zwolle Foto Kermis Zwolle Foto Zwolle Zomerkermis Foto Kermisattractie Foto Kermis Foto Kermisfotografie Foto Nachtfotografie Foto Nostalgische Rupsbaan Foto Kermisattractie Amazone Foto Kermis Rups

.

.

~

.

.

8 responses to “Zomerkermis Zwolle .. II

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is inderdaad erg leuk Henk, vroeger had je dat ook met rups. De laatste opname heeft toch wel iets bijzonders hoor, heel apart en mooi.

    Like

  2. Ik heb het nooit meer gezien en was dus heel verwonderd dat het nog bestond.Wat een geslaagde foto’s weer Henk.

    Like

  3. Heel mooie foto’s Henk, je ziet hoe snel het gaat!

    Like

  4. Oohh…jeugd herinneringen komen bij mij ook naar boven, alleen de rups ging niet zo hard als deze. De snelheid zit er goed in op de foto.

    Like

  5. Mooi Henk, knap gemaakt

    Like

  6. Niks voor mij, Henk…om te fotograferen natuurlijk wel…

    Like

  7. Ik val ook helemaal terug in mijn kinderjaren.
    Ik zal wat in dat ding gezeten hebben alleen…… ik kreeg de “kwast” nooit te pakken *snik*.

    Like

  8. De snelheid zit er lekker in op de laatste foto.
    Die rups roept toch wel nostalgische gevoelens wakker … 😉

    Like

Geef een reactie

