meervoudige persoonlijkheidsstoornis   27 comments

 

meervoudige persoonlijkheidsstoornis

.

.

i

.

.

Meervoudige Persoonlijkheidsstoornis Foto Dissociatieve identiteitsstoornis Foto multipele persoonlijkheidsstoornis Foto Tweestrijd

.

.

i

.

.

27 responses to “meervoudige persoonlijkheidsstoornis

Subscribe to comments with RSS.

  1. haha, gave pet trouwens

    Like

  2. Hoe verzin je het 😉

    Like

  3. Met zo een titel heb ik hoe zou ievdat nu vastleggen …. ik kijk en denk dan verdomme alweer gelukt ….. knap hoor . Blijft leuk gr pee

    Like

    • Je maakt 2 foto’s met je camera op statief, en met behulp van een afstandsbediening. De achtergrond is gewoon een witte muur. Het is even uitproberen waar je moet focussen, maar als je de juiste afstand van de camera hebt bepaald zet je de focus op manueel. Je stelt de juiste belichting in en daarna probeer je de juiste gelaatsuitdrukking aan te nemen. Eerst even oefenen voor de spiegel 🙂 Uiteindelijk plak je beide foto’s softwarematig aan elkaar.

      Like

  4. ik weet niet dat ze deze uitdrukking ook in Nederland kennen.Maar wij zeggen van van iemand die erg creatief is “Dat is een krak”

    Like

  5. Hier kan ik volledig inkomen, Henk… Twisindezak…mijn pseudoniem…dit is de volledige betekenis ervan. 😉

    Like

  6. 😜

    Like

  7. Waar zou jij zijn zonder spiegel,
    en wij, zonder die van jou.

    Like

  8. Dat je een tweelingbroer had wist ik niet Henk, toch jammer dat je elkaar de huid vol scheld hoor. Een erg origineel idee, en prachtig uitgewerkt.

    Like

  9. Is dit de twee strijd van …met welk vingertje je moet afdrukken……??

    Like

  10. Hier kan ik van genieten Henk, prachtig stukje fotowerk.

    Like

  11. Een heel knap gemaakte foto Henk, voor de spiegel oefen ik niet, maar ik praat wel tegen mezelf en geef nog antwoord ook, een toch ergens wel een bekend voorkomende foto 😉

    Like

  12. Deze zag ik niet aankomen, Henk. Je kan er altijd over praten hoor; opvang genoeg voor deze psychische problemen, niets om je over te schamen.
    Ik wens je bij deze sterkte. Het is wel bewonderenswaardig en tevens het begin van genezing dat je deze diagnose zelf hebt kunnen vaststellen en prachtig in beeld hebt weten brengen. Knap!

    Like

    • Ik vond de foto in den beginne nogal confronterend Mark. Inmiddels staat ie een dag op mijn desktop en ervaar inmiddels de helende werking van dit beeld. Het komt allemaal goed ……. en natuurlijk bedankt voor je medeleven 🙂

      Like

  13. Zo herkenbaar 🙂 🙂

    Like

  14. 😄😄😄👍🏻

    Like

  15. Knap staaltje acteerwerk Henk, ik vind de foto helemaal top 🙂

    Like

  16. Je doel is bereikt en de foto goed gelukt. Dergelijke sessies zijn niet in 5 minuten klaar, lijkt me.
    De rechter persoon lijkt wat op de hoofdrolspeler uit die oude kinderserie…. 😉

    Like

    Jetskefotografie
  17. Kijk…. dit is weer zo’n echte unieke plaat van jou Henk”:D 😀 😀
    Werkelijk weer super leuk vastgelegd.

    Like

  18. Whahahaaa … hoe bedenk je het weer!?

    Like

Geef een reactie

