Klederdrachtshow Elburg .. III   15 comments

 

Klederdrachtshow Elburg .. III

.

^

.

…..  naar de kerk …..

.

Elburg Foto Botterdagen Elburg Foto Klederdrachtshow Foto Botterdagen Foto Folkloregroep Veluws Pracht Foto Veluws Pracht Foto Veluwse Klederdracht Foto Veluwse Klederdracht Kinderen Foto Klederdracht Kerk, Kerk Kleding

.

.

.

.

.

.

^

.

.

.

.

.

.

Elburg Foto Botterdagen Elburg Foto Klederdrachtshow Foto Botterdagen Foto Folkloregroep Veluws Pracht Foto Veluws Pracht Foto Veluwse Klederdracht Foto Veluwse Klederdracht Kinderen Foto Klederdracht Kerk, Kerk Kleding

.

.

^

.

.

15 responses to “Klederdrachtshow Elburg .. III

Subscribe to comments with RSS.

  1. de eerste om de achtergrond

    Like

  2. Heel fraai Henk, ik ben het met Jan eens wat de achtergrond aangaat, maar je hebt het niet altijd voor het uitkiezen hè?

    Like

    • Meestal niet maar soms wel Edward🙂 Het klassieke krijtbord op de achtergrond matcht voor mijn gevoel perfect met de kleding van het kind. Toch snap ik de reacties wel omdat je misschien de omgeving niet direct kan identificeren vanwege de selectieve focus. Wat net even minder goed uitpakt is het object linksonder maar (gelukkig) is geen foto perfect🙂

      Like

      • Ik vraag mij weleens af, wie bepaalt of een foto perfect is? Net wat jij al aangeeft, volgens mij bestaat die niet.

        Like

        • Perfectie bestaat n.m.m vrijwel niet in de fotografie. zodra ik perfecte foto’s begin te schieten is er geen uitdaging meer en moet ik op zoek naar een andere liefhebberij🙂 Bij portretten draait het echt om meer dan een optimale belichting en achtergrond. Je werkt met mensen, Een goede foto moet meestal van 2 kanten komen. De tegenstelling van prachtige mensen die op je foto niets uitstralen, en regelrechte karikaturen die super fotogeniek zijn🙂 Smaken mogen verschillen Edward. Gelukkig zelfs, anders deden we allemaal hetzelfde

          Like

  3. Beide foto’s zijn prachtig Henk, linksonder de tweede foto stoort niet echt, tenminste mij niet, het meisje daar gaat het om en natuurlijk haar klederdracht en die zijn bijzonder mooi getroffen.

    Like

  4. Ik vind de 2 de foto me meer aanspreken..op de eerste staat het meisje er precies ongelukkig op..maar de tweede foto vind ik veel vriendelijker en wat dat object onderaan betreft ..het is hier best mogelijk het te verwijderen maar ze trekt wel alle aandacht naar zich toe

    Like

  5. Ja de eerste. De tweede laat weliswaar meer van het kostuum zien maar is toch wel erg onrustig.

    Like

  6. Voor mij zijn ze beide prachtig…als je naar dat snoetje kijkt🙂
    Fijn weekend

    Like

  7. Die hoed en het kraagje staan haar erg mooi. Vooral foto 1 vind ik erg mooi.Bij de 2e foto heb ik steeds de neiging iets door de knieën te zakken.

    Like

  8. De eerste foto heeft de mooiste achtergond, maar ik vind de uitsnede aan de onderkant net wat aan de krappe kant. Daarom kies ik uiteindelijk toch voor de tweede foto.

    Like

  9. Knappe foto.

    Like

  10. Is dit wel klederdracht voor een meisje van deze leeftijd? Het komt bij mij wat ouwelijk over.

    Like

    Jetskefotografie
  11. Ik ben het deze keer met jou eens Henk dat de achtergrond van de tweede foto echt heel goed matcht met de kleding van de jongedame.
    Trouwens… beide foto’s hebben hun eigen charme maar de tweede is voor mij de mooiste.

    Like

  12. Mooie foto’s.van dit meisje in klederdracht. Het staat haar perfect. Vooral de hoed doet het goed

    Like

Geef een reactie

