Heineken in een groen flesje   14 comments

 

Heineken in een groen flesje

.

na tachtig jaar bruin

is Heineken

groen

.

N

.

…..  voor den kranige mensch  …..

.

Heineken in Groene Fles Foto Heineken Groen Foto Heineken Fles Foto Heineken Bier Foto Heineken Groene Fles Smaak Foto Echte Bierdrinker

.

.

N

.

14 responses to “Heineken in een groen flesje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is dus geen “gele rakker” maar een groene.

    Like

  2. Het is al een hele poos groen hoor Henk, mijn zwager vindt het anders smaken whoehahaha. De man op je foto lust het nog best!

    Like

    • Al vanaf 2012 Ann. Onlangs een discussie aan de koffietafel met collega’s bracht me op het idee de foto te plaatsen. Ook hier waren stemmen te horen over een andere smaak sinds de invoering van het flesje. Ik ben sowieso geen echte bierdrinker meer, en Heineken is voor mij in beide kleuren niet te pruimen. Dan liever af en toe een Hertog Jannetje 🙂

      Liked by 1 persoon

  3. Zijn ene tand lijkt wel teveel als flessenopener te zijn gebruikt 🙂

    Like

  4. Die lust er wel een paar

    Like

  5. Zeg niet tegen zoon Guido (werkt in Parijs bij dat merk), maar ik hoef dat ook niet. De figuur op je foto daarentegen lust er volgens mij wel pap van. 🙂

    Like

  6. Heerlijk helder is het toch? Fijn weekend

    Like

  7. Lekker afeervolle, ietwat duistere plaat. Groen of bruin, hij lijkt het zich nog goed te laten smaken.
    Zelf houd ik het al een jaar of wat bij een rood wijntje, dat scheelt ’s nachts een paar maal lopen. 🙂

    Like

  8. Hier in het zuiden drinken we meer uit bruine flesjes maar wel heel leuk gedaan Henk met de kleurenpaneel.

    Like

  9. Een prachtige “kop” heb je erbij gevangen. Een reclamebureau zou een moord doen voor zo’n prachtplaat mét Heineken.
    We houden het bij een rood wijntje en een bruine Hertog.

    Like

    Jetskefotografie
  10. Gelukkig was het flesje groen anders zou het veel minder duidelijk geweest zijn .

    Like

  11. Mooie reclameplaat.

    Like

  12. Hier is het al tijden in een groen flesje verkrijbaar maar Heineke is niet mijn favo.
    Geef mij dan maar Hertog Jan of een Grolsch.
    Mooie foto trouwens waar het “groen” ook mooi naar voren wordt gehaald 😀

    Like

Geef een reactie

