friday the 13th   12 comments

 

friday the 13 th

.

W

.

I’ll be waiting

for you

in the shadows

.

in the dead of

night

.

Horror Fotografie Foto Horrorfotografie Foto Fiday the 13th Foto Vrijdag de 13e Foto Axeman Foto Seriemoordenaar Foto Serial Killer Foto Zombie

.

.

W

.

.

12 responses to “friday the 13th

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtfoto, Henk.

    Like

  2. Posters van maken!

    Like

  3. Engerd 🙂

    Like

  4. Knap gefotografeerd maar die kom ik liever morgen niet tegen

    Like

  5. Coole foto, maar ik heb morgen andere plannen, dus je hoeft niet bij mij langs te komen. 🙂

    Like

  6. Tjonge dat is echt Vrijdag de 13e Henk, de foto is prachtig, maar wel van een hoog horrorgehalte, ik ben totaal niet bang uitgevallen, maar als ze zo op me af komen dan weet ik het nog niet 😉

    Like

  7. Je hebt er weer iets bijzonders van gemaakt Henk, gelukkig dat ik dit nu zie, en niet vlak voordat ik naar bed ga…..hahaha.

    Like

  8. Ewwlghh… Wat een griezel, en die bijl er ook nog bij.
    Ik blijf binnen, deuren op slot.

    Like

  9. Brrrrrr en dat voor het slapen gaan.

    Like

  10. Maar goed dat ik je zo niet tegengekomen ben Henk,
    want dan had het zomaar anders af kunnen lopen *grinnik*.
    Werkelijk een schitterende plaat. Een heel dik compliment!

    Like

  11. Wow henk serieus ik zie liever je andere kant hoor . Hou niet zo van eng horor evil …. maaaar dat dit kwaliteit isss das wel duidelijk . Xxx

    Like

  12. Ziet goed eng uit Henk, knap gedaan

    Like

Geef een reactie

