Zwijgen is goud   16 comments

 

Zwijgen is goud

.

Ã

.

Zwijgen is Goud Foto Spreken is Zilver Foto De Mond Snoeren Foto De mond Gesnoerd Foto Monddood Foto Het Zwijgen Opleggen Foto Silence is Golden Foto Fantasiafest Meppel Foto Fantasiafest

.

Ã

.

.

16 responses to “Zwijgen is goud

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je moet van goede huize komen, om een vrouw het zwijgen op te leggen, maar jou is het gelukt hoor. Een bijzondere en fraaie foto Henk.

    Like

  2. Ben ik blij dat ik uit mezelf kan zwijgen en niet met zo’n mondlapje voor hoef te lopen. Mooie contrastfoto, vooral door die haarlok wordt het spannend.

    Like

  3. Ik houd best graag van het gouden zwijgen, maar niet met zo’n eng lapje onder mijn neus, al is het een mooi zilveren plaat geworden🙂

    Like

  4. Een prachtige scherpe foto Henk, alleen vindt ik die enorme lap kantwerk met strik voor dit gezichtje niet zo mooi, het lijkt wel een halve burka😉

    Like

  5. Prima fotowerk.

    Like

  6. Een mooi portret, bijzonder van kleur ook. Bijna non kleur afgezien van de huid.

    Like

  7. Sprekende ogen op de foto foto en Silence is golden op heel veel momenten

    Like

  8. Dit is zo wel een bezienswaardigheid.

    Like

    Jetskefotografie
  9. En spreken meestal de waarheid😉
    Al wordt er hier gezwegen🙂
    Mooi portret ook al wordt haar de mond gesnoerd haha
    Groetjes

    Like

  10. Een pakkende titel bij een mooie mondsluier waarbij ik nav de recente gebeurtenissen in de wereld t toch koud krijg.

    Like

  11. Mooi en kinky…

    Like

  12. Wow henk mooie dame die je vasgelegt hebt nou ja op de foto dan he . Toevallig heb ik na veertig jaar de stiilte doorbroken . Spreken is zilver he gr knuf pee

    Like

  13. Ik ga voor mond snoeren😉
    De haardracht vind ik echt super!

    Like

Geef een reactie

