Sterrenregen   11 comments

 

Sterrenregen

.

i

.

Sterrenregen Foto Meteorenzwerm Foto Meteorietenzwerm Foto Meteorietenstorm Foto Meteorenstorm Foto Sterrenstof Foto Stardust Foto Regen Foto Druppels

.

i

.

.

11 responses to “Sterrenregen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig Henk, met een heel klein diafragma genomen lijkt mij.

    Like

  2. Heel mooi.

    Like

  3. Knap fotowerk Henk.

    Like

  4. Heel mooi Henk, jij zet op de foto wat ik hoor!

    Like

  5. Mooi ingesloten. Spreekt tot de verbeelding, met die sterretjes.

    Like

  6. Zo mooi dat ik er in verdrinken kan.

    Like

  7. Ik vind hem prachtig…

    Like

  8. Ik heb niet vaak dat ik een plaatje ook aan de muur wil hangen, maar deze zou er minstens een week blijven.
    Al was het maar omdat een meteorietenregen- inslag mij niet het ergste lijkt wat de mens kan overkomen.
    Dit zijn prachtige waar je ook, vanwege de aandacht trekkende sterren, en verschillen zo graag naar wilt kijken.

    Like

  9. De steretjes komen mooi tot hun recht.
    Echt heel leuk gedaan Henk 😀

    Like

  10. Druppels met sterretjes is nog niet zo verkeerd.

    Like

    Jetskefotografie

Geef een reactie

