vruchten van de zee   13 comments

 

vruchten van de zee

.

scharen pantsers

&

tentakels

.

Zeevruchten Foto Zeevrucht Foto Zeefruit Foto Krab Foto Garnaal Foto Krabscharen, Foto Schaaldier

.

.

f

.

.

13 responses to “vruchten van de zee

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kan ze bijna ruiken 🙂 Mooie koper-paarlemoer kleurtonen.

    Like

  2. Gekookt zeg ik daar geen neen tegen… smakelijk plaatje. 😉

    Like

  3. Er zijn er die er van zullen smullen…..maar ik sla wel een keertje over…

    Like

  4. Een fraaie foto Henk, maar echt smakelijk zien ze er zo niet uit.

    Like

  5. Mooie scherpe foto, heb je ook geproefd en geroken Henk? Het schijnt lekker te zijn!?

    Like

  6. Hornets worden ze hier genoemd en in een goede salade vind ik ze wel lekker maar om zo een bakje leeg te eten no thanks … foto warm van kleur en natuurlijk mooie kwaliteit 😉

    Like

  7. Ik lust ze wel en wou dat ze nu op mijn bord lagen.Mooi gefotogr

    Like

  8. Een heel mooie scherpe foto Henk, schoongemaakt en met een sausje zijn ze lekker, maar ik heb toch liever een Hollandse nieuwe met uitjes.

    Like

  9. Het lijkt mij iets teveel op pissebedden (keldertorren). Maar gewokt met veel hete peper, knoflook en ketjap, met een glas rum erbij zal ik ze niet afslaan

    Like

  10. Mooie kleur Henk

    Like

  11. Daar ligt nogal wat zeg.
    De foto op zich vind ik wel erg mooi.
    De kleuren doen het hem.

    Like

Geef een reactie

