Iron Waves   15 comments

 

Iron Waves

.

»

.

Bestek Foto Abstract Foto Vork Foto Vorken Foto Creatief met Bestek Foto Welving Foto Gewelfd Foto Tabletop Fotografie Abstracte Kunst

.

»

.

.

15 responses to “Iron Waves

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heel apart, jou creativiteit kent geen grenzen Henk.

    Like

  2. Altijd mooi als een patroon herhaald wordt.

    Like

  3. Goed gevonden en mooi in beeld gebracht.

    Like

  4. mooi gedaan Henk

    Like

  5. Heel mooi Henk, je moet er maar opkomen, Vaker afwassen, dan kom je nog veel meer mooie zaken tegen 😉

    Like

  6. Mooi gedaan en zeker vindingrijk, Je moet maar op het idee komen

    Like

  7. Tjonge…wat je kunt doen met bestek. Mooi!

    Like

  8. Wat een creatieve foto. Ik ben wel benieuwd hoe je dat gerealiseerd hebt.

    Like

    Jetskefotografie
  9. Volgens mij heb ik al eerder iets met vorken van je gezien . Deze vind ik mooi strak en titel ook echt passend 🙂

    Like

  10. Pff…wat een creativiteit Henk….prachtig uitgewerkt.

    Like

  11. Mooi! Zie ik graag.

    Like

  12. Ik heb gekeken en gekeken en nog eens gekeken maar ik kom er niet uit wat dit nu is.
    Maakt verder ook neit uit want deze foto is weer voortreffelijk gemaakt 😀

    Like

  13. Zelden bestek zo mooi in beeld gezien.

    Like

Geef een reactie

