IJsbeeldenfestival Zwolle 2015 .. V   18 comments

 

IJsbeeldenfestival  Zwolle 2015 .. V

.

Ë

.

Captain America en de Statue of Liberty

verwikkeld in een potje basketbal ?

.

Dat kan alleen in het land

van de onbegrensde

mogelijkheden

.

IJsbeeldenfestival Zwolle 2015 Foto IJsbeelden Festival Zwolle 2015 Foto Ijsbeelden Festival Zwolle Foto Ijsbeeldenfestival Zwolle Foto Ijsbeelden Zwolle Foto Ijsbeelden Zwolle 2015 Foto Captain America

.

.

.

.

.

Ë

.

.

.

.

.

IJsbeeldenfestival Zwolle 2015 Foto IJsbeelden Festival Zwolle 2015 Foto Ijsbeelden Festival Zwolle Foto Ijsbeeldenfestival Zwolle Foto Ijsbeelden Zwolle Foto Ijsbeelden Zwolle 2015 Foto Statue of Liberty, Vrijheidsbeeld

.

.

Ë

.

.

18 responses to “IJsbeeldenfestival Zwolle 2015 .. V

Subscribe to comments with RSS.

  1. Valt nog mee dat ze niet gesmolten zijn met deze temperaturen. Ijkoude kunst…

    Like

  2. De eerste! Wat een prachtige plaat en idem beeld.

    Like

  3. De eerste is ook mijn favoriet, erg fraai.

    Like

  4. Hier een dwarsligger en gaat voor de rode gloed op de 2e foto…prachtig om te zien.

    Like

  5. Het licht mooi in het ijs gevangen.

    Like

  6. Het zijn weer prachtige foto’s Henk, eigenlijk heb ik geen voorkeur, ik vind ze beiden erg mooi. Captain America loopt in ieder geval nog niet gewapend rond en het is nu ook weer vakmanschap is meesterschap.

    Like

  7. Schitterend gedaan, belicht.

    Like

  8. Overduidelijk de eerste Henk!!

    Like

  9. de eerste

    Like

  10. Prachtig werk Henk en echt niet gemakkelijk.

    Like

  11. Lekker griezelen. Ik zou me echt gaan voorstellen dat ze tot leven komen en…

    Like

  12. Het zijn allebei weer sfeervolle platen met dat kleurrijke licht. Ik twijfel welke ik het mooist vind. Bij de tweede vind ik de achtergrond net wat te nadrukkelijk aanwezig.

    Like

Geef een reactie

