De hel van Genemuiden   14 comments

 

De hel van Genemuiden

.

@

.

Na een  urenlange veldslag  met de politie werd

het havenplein van Genemuiden op oudjaarsdag

ontruimt, na klachten van omwonenden over een

grote groep  losgeslagen jongeren. Enkele auto’s

gingen in vlammen op en er werd met

vuurwerkbommen gegooid

.

Straatterreur Foto Carbid Schieten Foto Vuurwerkbom Foto Auto's in Brand Gestoken Foto Anarchie Foto Veldslag met Politie Foto Genemuiden Foto Onrustige Jaarwisseling Foto Roerige Tijden Foto Carbid Schieten Genemuiden

.

!  !  !       De moraal van dit verhaal       !  !  !

.

Laat uzelf niks wijsmaken

door de media

.

@

.

.

14 responses to “De hel van Genemuiden

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die berichten over een rustig verlopen jaarwisseling in sommige steden en dorpen, neem ik dan ook met een grote korrel zout Henk.

    Like

  2. De eerste berichten die ik las waren negatief Henk, later werd het een rustig verlopen jaarwisseling, maar de lijst met wat er was gebeurd was weer triest, ik laat me ook niet zo snel wat wijsmaken, maar als er een dode valt, grote branden, auto’s in de brand gestoken, politie aangevallen en hulpverleners mishandeld, kan ik echt niet van een rustige jaarwisseling spreken, om over de vuurwerk slachtoffers (soms eigen schuld) maar niet te praten. De foto van de fiets is heel mooi, die zegt meer dan veel woorden.

    Like

  3. Tja er zullen grote verschillen zijn per plaats…maar gezellig was het overal…bijna dan toch😉 Mooie foto

    Like

  4. Mooi verhaal bij dit wat lugubere beeld.

    Like

  5. Ook in Genemuiden liggen hemel en hel dicht bij elkaar.

    Like

    Jetskefotografie
  6. Hoe dan ook, ik zie er het leuke niet van…
    Mooi heftig beeld, die eenzame fiets

    Like

  7. Mooi beeld Henk je blijft kijken.

    Like

  8. En dat heet dan ” feest ” .sommige mensen zijn echt te begrijpen.
    Wat een orachtige foto!

    Like

  9. De dramatiek in de foto trekt me wel aan en ieder kan er zijn eigen verhaal bij invullen.

    Like

  10. Nederland wordt tot oorlogsgebied uitgeroepen…

    Like

  11. Tja….. wat zal ik hier nu eens over zeggen hihi….
    Laat ik het zo zeggen: Ik was helaas daardoor te laat thuis!

    Like

  12. Ah, dankzij de moraal moet ik mijn volgende opmerking inslikken: “Als jij niet naar de oorlog gaat, komt de oorlog wel bij jou.”

    Like

Geef een reactie

