IJsbeeldenfestival Zwolle 2015 .. VII   12 comments

 

IJsbeeldenfestival  Zwolle 2015 .. VII

.

Ë

.

…..  Een ijzig stukje Afrika  …..

.

IJsbeeldenfestival Zwolle 2015 Foto IJsbeelden Festival Zwolle 2015 Foto Ijsbeelden Festival Zwolle Foto Ijsbeeldenfestival Zwolle Foto Ijsbeelden Zwolle Foto Ijsbeelden Zwolle 2015 Foto Afrika Foto Zebra Savanne

.

.

Ë

.

.

12 responses to “IJsbeeldenfestival Zwolle 2015 .. VII

Subscribe to comments with RSS.

  1. lastig met het licht en dab moet je een keuze maken op het licht of het donkere deel belichten.
    ik denk dat ik de zelfde keuze gemaakt had

    Like

  2. Wat staat de zebra prachtig op de foto Henk, knap werk. Maar ik zie nu even ijs genoeg al zijn het geen beelden 😉

    Like

  3. Heel fraai belicht Henk, het zal best lastig geweest zijn.

    Like

  4. Lastig of niet hij staat er mooi op 🙂

    Like

  5. Eenvoudig is het zeker niet geweest. maar je stelt het zeer mooi voor.Ik vind jullie beelden veel knapper dan bij ons waar het al meer dan 3 jaar achter elkaar Disney figuurtjes zijn .

    Like

  6. Mooie afbeelding voor t slapen gaan

    Like

  7. Dit is een bijzonder weergegeven zebra. Ik vind het niet het mooiste ijsbeeld dat ik hier heb gezien, maar apart is het zeker.

    Like

  8. Mooi hoe het ijs tevoorschijn komt door het frame. Ik vind het knap. Van jou 🙂

    Like

  9. Deze Zebra vind ik echt heel bijzonder!
    Wat zeg ik, bijzonder!! Ik vind hem gewoon echt geweldig.
    Ook heel mooi geplaat Henk.

    Like

Geef een reactie

