Op tijd naar bed   24 comments

 

Op tijd naar bed

.

Ñ

.

Op Tijd naar Bed Foto Vroeg naar Bed Foto Slaapbehoefte Foto Slaapfase Foto Nachtrust Foto De Slaap des Arbeiders Foto Diepe Slaap Foto Voldoende Slaap Foto Verkwikkende Nachtrust Foto REMslaap

.

Ñ

.

…..  KLIK  …..

.

Ñ

.

24 responses to “Op tijd naar bed

Subscribe to comments with RSS.

  1. Om 23:30 lig ik nooit in bed of ik moet ziek zijn.Bij mij wordt het heel wat later maar ben toch op tijd uit bed “s morgens

    Like

  2. Wou dat ik ook zo’n rustige slaper was maar met het ouder worden slaap ik minder..Knap gefotografeerd daar zal heel wat timing aan te pas gekomen zijn.

    Like

  3. Heel mooi Henk, een bijzonder knappe foto van een Henk in schijnbaar totale rust, het liedje is een tikje autobiografisch denk ik, vannacht lekker slapen en mooi dromen!

    Like

  4. Ha de link is leuk maar wat zie je er lief uit als je slaapt 😉

    Like

  5. Daar zijn heel wat slaapoefeningen aan vooraf gegaan volgens mij maar wel heel leuk gedaan. Mooi behang heb je ook op je slaapkamer 🙂

    Like

  6. Slaapwel, Henk! Fotografie laat je niet los, zelfs niet wanneer je slaapt! Knap!

    Like

  7. knap gemaakt Henk, de foto tovert een glimlach om mijn mond.

    Like

  8. Met al dat nieuws om je hoofd?
    Slaap lekker.

    Like

  9. Zeker op tijd, ik ga er meestal een half uur later in

    Like

  10. Je bent weer aardig creatief bezig geweest Henk. Je kunt duidelijk zien, dat jij de slaap der onschuldigen slaapt hoor.

    Like

  11. Leuk beeld…Slapen jullie allemaal met een slaapmuts op in Nederland? 🙂

    Like

  12. Slaap, Henkie, slaap …
    Daar buiten loopt een …
    Afijn, hoe dan ook: leuk en knap werk!

    Like

  13. Je hebt het weer voor elkaar “:D 😀 😀
    Echt super zoals je deze soort van “selfies” steeds weer weet te maken!

    Like

  14. vredig mooi beeld
    maar dan de volgende 🙂

    Like

  15. Zie ik dat nu goed, heb jij een slaapmuts op?

    Like

    Jetskefotografie
  16. Haha, ik lees het nu in een reactie hierboven. Een slaapmuts dus op je kale bolletje. 😉

    Like

    Jetskefotografie

Geef een reactie

