als leven pijn doet   20 comments

 

als leven pijn doet

.

m

.

feeling scared today

write down “i am ok”

.

a hundred times

the doctors say

.

i am ok

i am ok

.

…..  i’m not ok  …..

.

Levensmoe Foto Depressief Foto Eenzaamheid Foto Levensmoeheid Foto Neerslachtig Foto Somber Foto Levensmoe Foto Eenzaam Foto Somberheid Foto Teneergeslagen Foto Mistroostig Foto Als Leven Pijn Doet

.

.

m

.

.

20 responses to “als leven pijn doet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik hoop niet dat de “Tags” op jou slaan hè…. De foto spreekt wel voor zich…alles in een foto gestopt. Knap.

    Like

  2. Wat een prachtige sterke foto, hoop alleen dat jij je niet zo depressief en mistroostig voelt, zoals het er op de foto uitziet.

    Like

  3. Wat een sterke foto alhoewel ik hoop dat het gewoon in scene gezet is en alles picco bello met je is.

    Like

  4. Een hele knappe foto, met een hoog gehalte aan dramatiek, eigenlijk ook best wel aangrijpend Henk.

    Like

  5. Aangrijpend verbeeld.

    Like

  6. Ja Henk het leven doet soms pijn. Sprekende foto.

    Like

  7. Fantastisch belicht Henk

    Like

  8. De foto is geweldig mooi Henk, ik hoop toch echt dat je niet bang bent om de dag te beginnen, het filmpje is ook al zo triest, allemaal eenzaamheid, gelukkig zie je mij ’s morgens niet, want wat de dokters ook zeggen I’m not ok. Ook ik hoop dat je dit in scene hebt gezet, maar toch een big hug van mij voor jou, soms heb je dat zo nodig!

    Like

  9. Beste mensen, bedankt voor je medeleven maaruh .. i’m OK🙂 Misschien een beetje confronterend als je jezelf zo neer probeert te zetten maar wel een manier voor mij om een grens te verleggen in de fotografie

    Like

  10. Goed bezig Henk en zelf ben ik er ook druk mee bezig om de serie completer te maken.

    Like

  11. Gelukkig weigert het filmpje zich te vertonen op de iPad, want die foto is al confronterend genoeg.
    Knap werk weer om dit in woord en beeld zo neer te zetten, Henk.

    Like

  12. Als je’r over wil praten Henk….
    Knap, heel knap!

    Like

  13. Een zeer tot de verbeelding sprekende plaat. Het dwangbuis ontbreekt gelukkig maar de foto roept toch gevoelens van wanhoop en angst op.
    Gelukkig Kees ik in de reacties dat het goed met je gaat en dat moet ook wel anders had je niet zoveel energie in deze foto kunnen steken lijkt me.
    Indrukwekkend Henk.

    Like

  14. Oeps dat ziet er niet best uit, maar gelukkig weet ik wel beter.
    Knappe staaltje fotografiewerk.

    Like

    Jetskefotografie
  15. Als leven pijn doet is de naakte waarheid wat overblijft..

    Like

  16. Mooi kwetsbaar neergezet
    Ook dat het klokje zo prominent in beeld staat…

    Like

  17. ……………… Echt even sprakeloos Henk.
    Deze heb je werkelijk fantastisch gemaakt.
    ik ben steeds weer verbaasd dat je de timing van je camera zo goed weet te matchen.
    Wat een prachtige plaat is dit. Ik ben er echt stil van…………………………..
    Compliment!

    Like

  18. Teveel gedronken en nu last van een kater??

    Like

  19. Mooie plaat, Henk…laatst wou ik er ook zo één van mezelf plaatsen… doch “mijn misses” stelde haar veto…en voor één maal heb ik gecapituleerd.
    (Shame on me)…

    Like

Geef een reactie

