Psychose   16 comments

 

Psychose

.

!

.

i have a constant fear

that something’s drawing near

.

Hallucinatie Foto Psychose Foto Syndroom van Kraepelin Foto Angstbeeld Foto Angststoornis Foto Achtervolgingswaan Foto Psychotisch Foto Bang in het Donker Foto Horror Fotografie Foto Paranoide Foto Waanbeeld Foto Paranoya

.

.

!

.

.

16 responses to “Psychose

Subscribe to comments with RSS.

  1. Henk je bent onuitputtelijk in zoeken onderwerpen “en in beeld brengen.Wat een creativiteit..

    Like

  2. Ik vind het maar eng. Helemaal als je iets met tijd doet ;). Maar je hebt zo mooie angstige sfeer gevangen!

    Like

  3. Ik wil mijn middagslaapje gaan doen maar betwijfel of ik nu nog in slaap durf te vallen.
    Wat heerlijk griezelig.
    Gisteren zag ik iets over fotografen winnaars… en vroeg me af waarom jij daar niet bij zat.

    Like

    • Misschien omdat ik niet in een oorlogsgebied zit, Verder wil ik wel foto’s maken van (echte) vluchtelingen maar het is zo moeilijk onderscheid te maken tussen al die economische en die paar die echt zijn gevlucht om hun vege lijf te redden. Jou compliment is mij genoeg 🙂

      Liked by 1 persoon

  4. Pure horror Henk, hier is Alfred Hitchcock een stumper bij hoor.

    Like

  5. Expressie betekend gevoelsuiting of uitdrukkings kracht. Veel mensen kunnen zichzelf uiten door een kunstwerk te maken.

    Like

  6. Mooi mythisch beeld.

    Like

  7. Een sterke foto Henk, maar weer enorm triest, een beeld van totale wanhoop of angst, knap gedaan!

    Like

  8. Je fantasie de vrije loop laten is één ding, om het vervolgens ook nog eens zo treffend in beeld te brengen is een tweede. Je bent weer ruimschoots in je opzet geslaagd.

    Like

  9. Engerd 😉

    Like

  10. respect! fantasic photo

    Like

  11. creeps……….

    Like

  12. Heel mooi gedaan!

    Like

  13. P.S. Zou een mooi boekomslag zijn.

    Like

  14. ik sta werkelijk ieder keer weer versteld van je ideeën en ook je uitwerking daarvan.
    Werkelijk grote klasse!

    Like

  15. Een foto die oproept.
    Heel sterk beeld.

    Like

Geef een reactie

