Kronkelen en Wandelen   14 comments

 

Kronkelen en wandelen

.

.

Ï

.

.

Kronkelen Foto Vooruit met Ferme Pas Foto Wandelende Boom Foto Wandelende Tak Foto Kronkelwortels Foto Misvormde Wortels Foto Kunst in de Natuur Foto Boomstronk Foto Wandeling Foto Stappen Foto De Paden op de Lanen in

.

.

Ï

.

.

14 responses to “Kronkelen en Wandelen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Opmerkelijke foto met prachtige houttekening.Ben je op zoek gegaan naar je onderwerp of trof je het toevallig aan en begon er een lichtje te branden?Bijzonder knap. Lijkt een gespierde sportman..

    Like

  2. Goed gezien en op het juiste moment.

    Like

  3. Een zeer fraaie foto Henk, niet in de laatste plaats door de wandelaar.

    Like

  4. De natuur maakt de mooiste kunstwerken.

    Like

  5. Dit is in meerdere opzichten genieten van de natuur.

    Like

  6. ik heb er een tijdje naar zitten kijken maar ik vind de compositie niet sterk, het hout heeft prachtige vormen, maar ik weet het niet, het is net of de wandelaar de aandacht van het hout wegneemt.

    Like

    • Voor mij is het juist de wandelaar die meerwaarde geeft aan de foto. alsof ze in dezelfde richting wandelen. De één kruipend, de ander wandelend. Voor mij dus de interactie tussen beide objecten. Qua compositie had ik de foto iets eerder kunnen afdrukken waarbij de wandelaar meer naar links staat maar dan valt de wandelaar grotendeels weg tegen de bomenrand

      Like

  7. Een heel mooie en bijzondere foto Henk, het kronkelende hout is prachtig en zou best wel een modern kunstwerk kunnen zijn, de wandelende man lijkt het te bekijken uit de verte .

    Like

  8. Wow, mooi! De wandelaar geeft de nietigheid aan van de mens. Vind ik 🙂

    Like

  9. Een prachtige stronk…kan zo in de huiskamer en aan de muur…de rest heb je zelf al gezegd.

    Like

  10. Mooi de kleuren en boom kruipt langzaam voort . Whats out for that three 🙂

    Like

  11. Ik ben bang dat ik een dirty mind heb, dus ik zeg niets.

    Like

  12. Hele fraaie foto.
    Zag je dit stuk boom ineens of wist je dat die er stond?
    Echt een prachtig stukje ‘natuurlijk’ natuur 🙂

    Like

Geef een reactie

