Carnavalesk   17 comments

 

Carnavalesk

.

x

.

Staat voor dwaas, uitgelaten, uitbundig.

.

Dit weekend barst het carnaval weer los.

En natuurlijk waag ik  me temidden van

de uitgelaten  hossende menigte,  op

zoek naar de felste kleurtjes

en de mafste typetjes

.

Carnaval 2016 Foto Carnaval Foto Carnavalesk Foto Carnavalsoptocht Foto Carnavalskleding Foto Carnavalskleuren

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

Carnaval 2016 Foto Carnaval Foto Carnavalesk Foto Carnavalsoptocht Foto Carnavalskleding Foto Carnavalskleuren

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

Carnaval 2016 Foto Carnaval Foto Carnavalesk Foto Carnavalsoptocht Foto Carnavalskleding Foto Carnavalskleuren

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

Carnaval 2016 Foto Carnaval Foto Carnavalesk Foto Carnavalsoptocht Foto Carnavalskleding Foto Carnavalskleuren

.

.

x

.

.

17 responses to “Carnavalesk

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heel mooie foto’s van dit uitbundige feest Henk, de onderste foto vind ik geweldig, je moet er wel wat voor over hebben, lekker zitten zal dit figuur wel niet kunnen, maar het bier zal toch wel naar binnen gaan. πŸ˜‰

    Like

  2. Mooie en kleurrijke foto’s Henk, ik ben het mijn mijn zuster eens, de laats opname is echt super.

    Like

  3. Tja…weeral hoogdagen voor ons fotografen…

    Like

  4. Van deze vrolijke en kleurrijke serie vind ik de tweede foto het meest sprekend.
    Vanuit een rustig Huize Afanja wens ik je een mooi, swingend en kleurrijk weekend!

    Like

  5. Wat een kleurrijke optocht.Ik ga voor de laatste foto een uitspatting van creativiteit en kleurenleer.Een feest voor iedere fotograaf.

    Like

  6. Ha die laatste foto…een privΓ©zitzak πŸ˜‰
    Zal wel warm zijn in de kroeg πŸ™‚
    Mooie serie en ja erg kleurig

    Like

  7. fotografisch foto 2 mooie diepte, voor het onderwerp de laatste

    Like

  8. Tja…er zal deze dagen wel wat “afgeknipt” worden….nummertje twee vind ik een pracht foto Henk.

    Like

  9. Bespaar me maar wel lkkr kleurrijk

    Like

  10. Echt een onderwerp voor jou HenkπŸ‘πŸ»

    Like

  11. Ik vind met name de tweede foto geweldig. Allemaal dezelfde pakken, lekker synchroon en keigaaf vastgelegd. πŸ™‚

    Like

  12. Die roze ziet er lekker uit. Allemaal prachtig. Tegenwoordig kan ik me zelfs voorstellen dat iemand zich zo uit kan leven.

    Like

  13. Een en al vrolijkheid Henk, mooi plaatjes.

    Like

  14. Het rood wit en blauw spat sowieso gelijk van je scherm af zo heeee……..
    Maar ook het roze en groen daaronder is heel mooi en lekker fel hahaha….
    Dit gaan weer leuke blogjes worden πŸ˜€

    Like

Geef een reactie

