Scheve fiets   13 comments

 

scheve fiets

.

x

.

een scheve schaats rijden

we allemaal wel eens

.

maar wat te denken

van een scheve fiets

.

Scheve Fiets Foto Kromme Fiets Foto Carnaval Raalte 2016 Foto Carnaval Raalte Foto Carnaval Foto Carnavalsoptocht Raalte Foto Carnavalsoptocht Foto Carnavalsoptocht Raalte 2016 Foto Sallandse Carnavalsoptocht

.

.

x

.

.

13 responses to “Scheve fiets

Subscribe to comments with RSS.

  1. Niet te begrijpen dat deze kleurrijke figuur overeind blijft.Toffe foto.

    Like

  2. Ha en die moet einde optocht halen๐Ÿ˜‰
    Maar mooi op de plaat gezet

    Like

  3. Funny en dan die vooruitziende blik, het is een geboren clown.

    Like

  4. ik een deuk, wat is dat knap gemaakt

    Like

  5. Knap dat iemand dit kan hoor, wij zouden meteen onderuit gaan.

    Like

  6. moeilijk fietsen lijkt mij

    Like

  7. Prachtige plaat, Henk. Ik ben niet zo van het carnaval, maar zo’n foto … Ja, dat vind ik toch wel carnaval op zijn mooist.

    Like

  8. Een prachtige foto Henk, zoiets mag je rustig fietskunst noemen, dan maar liever een scheve schaats rijden. Ik zou niet eens kunnen opstappen, laat staan een eind fietsen op dit vehikel. Deze mooie clown kan er wat van, vermakelijk om te zien.

    Like

  9. Dat lijkt me nog niet eenvoudig om daar op te rijden. Wellicht dat met een beste neut op de fiets weer recht is.๐Ÿ˜‰

    Like

    Jetskefotografie
  10. Prachtige foto !

    Like

  11. dat isn og eens een doorzetter

    Like

  12. Ja…daar zeg je zoiets๐Ÿ˜ฑ.
    Ik weet nu al dat ik een reuze smak ga maken als ik het probeer.

    Like

  13. Hahahahaha…. geweldig dit๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€
    Die scheve schaats ken ik maar hier had ik ook nog nooit van gehoord laat staan gezien.
    Werkelijk heel knap als je dit kan hoor, maar ook heel knap in beeld gebracht.

    Like

Geef een reactie

