De mooiste foto’s   13 comments

 

de mooiste foto’s

.

Õ

.

…..  schiet je vanzelfsprekend van jezelf  …..

.

Jezelf op de foto Foto Perfect op de foto Foto Jezelf op de foto zetten Foto Poseren voor eigen camera Foto Zelfportret Foto Selfie Foto Mooie foto van jezelf maken

.

.

Õ

.

.

13 responses to “De mooiste foto’s

Subscribe to comments with RSS.

  1. Is dat zo?
    Wel niet de meest voor de hand liggende optie…
    Maar je staat er goed op

    Like

  2. Ik kan het goed geloven dat je vanjezelf verschiet…..er staat nog net geen nummer onder….🙂

    Like

  3. Hoe langer men naar de foto kijkt hoe doordringender die blik wordt..Of het de mooiste van je is kan ik hier niet uit afleiden maar het is zeker
    een opmerkelijke foto.

    Like

  4. All crazy…

    Like

  5. Ja hoor. Ik hang hem op mijn deur en schrijf er onder: niet storen.

    Like

  6. Het is in ieder geval de mooiste foto van jezelf Henk, je kijkt wel een beetje van “nou, zeg er eens wat van als je durft”, ik kan er niets aan doen, dus haal maar weg, maar ik dacht meteen aan een oud liedje😉

    Like

  7. Het is echt een prachtige foto met een heel mooie mimiek Henk.

    Like

  8. Zo’n mooie “selfie” zie je toch niet vaak hoor, de belichting is subliem.

    Like

  9. Knap! Ik had niet verwacht hier ooit nog eens een zo goed als normaal zelfportret van je te zien! 🙂

    Like

  10. Altijd als je selfies maakt zijn ze geweldig Henk.
    Ook deze mag er weer zijn.
    Hoeveel pogingen heeft dit gekost😉

    Like

  11. 🙂 Het is ook best lastig,
    maar goed gedaan, al sta je een beetje ongemakkelijk voor de pose.

    Like

  12. Je staat er niet zo op alsof je dit de mooiste foto van jezelf vindt.😉

    Like

    Jetskefotografie

Geef een reactie

