De koperen hoogte   19 comments

 

De koperen hoogte

.

Ë

.

een rondje draaien

en een hapje eten

.

Staphorst Foto Koperen Hoogte Foto Restaurant de Koperen Hoogte Architectuur

.

.

.

.

.

Ë

.

.

.

.

.

Staphorst Foto Koperen Hoogte Foto Restaurant de Koperen Hoogte Architectuur

.

.

Ë

.

.

19 responses to “De koperen hoogte

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik ga voor de eerste

    Like

  2. De eerste Henk, spreekt veel meer aan. Kan zo in een folder worden opgenomen.

    Like

  3. Ik ben het met de Jos en Jan eens hoor Henk, voor mij ook foto1

    Like

  4. Ooit heb ik mee mogen werken Henk aan de opening van deze mooie locatie als living statue. Mijn keuze gaat ook voor NUMBER 1

    Like

  5. Mooi in beeld gebracht…de eerste is artistieker, doch voor iemand die het gebouw niet kent heb je meer aan de 2de…

    Like

  6. Heel mooie foto’s van dit hoge gebouw Henk, het totaalplaatje is op foto 2 heel goed te zien, maar op foto 1 heb je echt het gevoel beneden te staan en omhoog te moeten kijken.

    Like

  7. Je moet twee zien om een te beoordelen…dan ga ik voor standpunt een.

    Like

  8. Een mooi uitgewerkt stukje architectuur en het uitzicht zal adembenemend zijn maar is het eten er ook lekker en nog betaalbaar?

    Like

  9. Prachtige beelden! De eerste heel apart in perspectief, de tweede erg mooi in het totaalbeeld..

    Like

  10. Foto 1
    Ik hoorde dat het etablissement gesloten is,

    Like

  11. Een mooi plekje met uitzicht…foto 1 is mijn favoriet maar zonder foto 2 erbij zou ik niet geweten hebben wat het was…
    Groetjes

    Like

  12. Prachtige foto’s Henk.
    Ik ben er zelf nog nimmer wezen eten maar mijn zwager en schoonzusje wel. Die prijzen dit ook echt de pan uit.
    Leuk om deze foto’s te zien.

    Like

  13. uit een koperen pan?

    Like

  14. Vooral de eerste foto is weer erg mooi. Vanuit dit perspectief heb ik de Koperen Hoogte nog niet eerder gezien.

    Like

  15. Of hoe van iets lelijks iets moois maken!

    Like

Geef een reactie

