Wonen in het bos   13 comments

 

Wonen in het bos

.

Ë

.

…..  enjoy the silence  …..

.

Wonen in het bos Foto Wonen in een bosrijke omgeving Foto Wonen op het platteland Foto Villa in bosrijke omgeving Foto Villa bosrijke omgeving Foto Zwart wit fotografie Foto Zwart wit bewerking

.

.

Ë

.

.

13 responses to “Wonen in het bos

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wie wil niet zo’n bescheiden oprij laantje?

    Like

  2. ik vind hem erg mooi het witte huis tegen de donkere omgeving mooi gedaan Henk
    ik hou van dat harde contrast.

    Like

  3. Dit huisje trekt alle aandacht naar zich toe en wie zou er daar niet gra

    Like

  4. Ik zou toch liever een groententuin hebben, want wat moet je de hele dag doen als je niet mobiel bent.

    Like

  5. Een prachtige foto van dit mooie huis Henk, het doet me aan het boswachtershuis denken dat in Veenklooster staat, die mensen wonen daar ook zo.

    Like

  6. Daar woon ik toch liever dan op mijn flatje 4 hoog Henk,mooi hoor.

    Like

  7. De laatste zeven jaar ook zo mogen wonen, nu op een appartement. Alles heeft zijn keerzijde…ook midden in de natuur. Zwart/wit versterkt de stilte die het moet uitstralen.

    Like

  8. Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit!

    Like

  9. ja daar zou ik het ook kunnen uithouden, maar woon toch liever in mijn eigen huisje

    Like

  10. Peperkoekenhuisje…

    Like

  11. Een heel aardig optrekje

    Like

  12. Vroeger wilde ik altijd in het bos wonen.
    Nu wandel ik er liever rond en woon toch maar ergens anders😉
    Dit huisje ziet er wel heel mooi en ook sfeervol uit.
    Mooi contrast ook🙂

    Like

  13. Dat is een fraai stulpje!

    Like

Geef een reactie

