Schapendrijven   20 comments

 

Schapendrijven

.

S

.

je draait

.

je tolt

.

je centrifugeert

.

en dan je mis je de bocht

.

en ga je languit op je smoel

.

Schapendrijven Foto Lammetjesdag Foto Lammetjesdag Loenen Foto Lammetjesdag Loenermark Foto Lammetjesdag Loenen 2016 Foto Veluws Heideschaap Foto Veluwse Heideschapen Foto Schaapskudde Loenermark  Foto Lachen met dieren

.

.

S

.

.

20 responses to “Schapendrijven

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is een schaap dat nog niet lang in de groep is Henk en nog niet gewoon is aan de bordercollie. Normaal gaan de schapen nooit onderuit en ze halen ook wel wat snelheid bij het lopen.Wel knap dat je juist dat moment in je lens hebt kunnen vangen.

    Like

  2. De Herder zal dit ongelukkige schaap wel snel overeind hebben geholpen Henk. Een op het juiste moment genomen fraaie plaat hoor.

    Like

  3. Mooie actie…zeker met die bordercollie…. ik ben jaloers hoe jij je licht vangt….Henk.

    Like

  4. Buiten alle complimenten waar ik me graag bij aansluit, heb ik toch een kleine aanvulling in de bewerking van het beeld. Van mij mag het gezicht en een gedeelte van de jas wel wat worden opgelicht van de schaapherder.

    Like

  5. wauw wat een mooie compositie

    Like

  6. een mooi actie momentje en dan met name de hond

    Like

  7. Zolang ie op z’n smoel valt is het te overzien, als ie maar niet op zijn rug blijft liggen.

    Like

  8. Op het juiste moment genomen Henk, mooi om te zien, maar ook ik heb het nog nooit meegemaakt dat een schaap bij het opdrijven viel. Ik vind het een beetje jammer dat de bordercollie (als het er een is) niet zo goed te zien is, maar aan de kracht van de foto doet het niets af.

    Like

  9. Pootje naar beneden is niet erg pootjes omhoog wel. Vroegah toen ik nog tussen de weilandjes naar school fietste heb ik heel wat schapen gekeerd. Ik hing dan een blaadje met nummer aan het hek.

    Liked by 1 persoon

  10. Ik heb ook eens een schaap terug op zijn poten gezet, een dankjewel kon er niet eens af

    Liked by 1 persoon

  11. Je hebt er meteen weer een waar spektakel van gemaakt met deze fraaie actiefoto.

    Like

  12. Arm schaap….. En dan ook nog een ongeduldige hond🙀
    De foto….mooi!

    Like

  13. Het lijkt me alleen al een feest om de samenwerking van hond en herder te mogen aanschouwen.

    Like

  14. Hmmm…. volgens mij heeft het schaap of de Bordercollie ergens iets gemist hihi…..
    En euhhh…. hoewel de schapen ook echt heel mooi uitkomen met alle details van hun vacht is de foto ietsiepietsie donker (kan ook aan mijn pc liggen hoor. Maar verder weer een super foto!

    Like

  15. Wat een moment, wat een beweging in deze plaat.

    Like

  16. Wów!

    Like

  17. Mooi licht in deze opname.

    Like

Geef een reactie

