Staphorster bloesemboerderij   11 comments

 

Staphorster bloesemboerderij

.

.

Ï

.

.

Staphorst Foto Staphorster Boerderij Foto Staphorst Boerderij Foto Bloesemboom

.

.

Ï

.

.

11 responses to “Staphorster bloesemboerderij

Subscribe to comments with RSS.

  1. 🍀. Ja het ultieme voorjaars plaatje!

    Like

  2. Op de een of andere manier komt dit me bekend voor…blauw met groen schilderwerk 😉
    Maar kan niet tippen aan de mooie bloesem…

    Like

  3. Wat een prachtig geheel Henk, een geweldig mooie Japanse sierkers, hier staat er gelukkig ook eentje, daar heb ik ook weer met heel veel plezier naar gekeken, alleen staat daar niet zo’n mooi huis bij.

    Like

  4. Heel mooi, met die bloesem op de voorgrond creëer je meteen wat extra diepte.

    Like

  5. Een geweldig fraaie opname, met een hele mooie compositie Henk.

    Like

  6. Onweerstaanbare foto voor een makelaar…….als het te koop zou zijn….. wie zou daar niet willen wonen….

    Like

  7. ouderwets prachtig Henk

    Like

  8. Een heel mooi onderdoorkijkje.

    Like

    Jetskefotografie
  9. Mooi plaatje Henk.Die originele huizen en boerderijen zal ik nooit vergeten.Ik vond mijn bezoek aan Staphorst verleden jaar meer dan de moeite waard.

    Like

  10. Hmmmm….. hier heb ik dus weer geen alert van gehad!!!
    Deze plaat is ook heel mooi weergegeven met de bloesem en daaronder die prachtige boerderij.

    Like

  11. Schitterend !

    Like

Geef een reactie

