Ribbels   15 comments

 

Ribbels

.

P

.

C.Z.

Rouveen

in avondlicht

.

…..  duizelingwekkend  …..

.

.

Staphorst Foto Zuivelfabriek Rouveen Foto CZ Rouveen Foto Ribbels Foto Silo Foto Opslagtank Foto C.Z. Rouveen

.

.

P

.

.

15 responses to “Ribbels

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi gedaan Henk, zo zie jet niet vaak. Ik denk dat dit toch wel een beetje nekpijn heeft veroorzaakt.

    Like

  2. Mooi dat lijnenspel door herhaling.

    Like

  3. Prachtig

    Like

  4. verrassende foto mooi vooral de lijnen en niet te vergeten de kleuren

    Like

  5. Oh..jij doet het ook in alle standen…. 🙂 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Prachtige en vooral ook verrassende foto!
    Het vervelende met de iPad is dat ik die foto natuurlijk altijd op zijn kop blijf zien, hoe vaak ik ook draai …

    Like

  7. Een prachtige foto met dit lijnenspel Henk, daar moest je tegenop kijken, zo lijkt het enorm hoog.

    Like

  8. Voor iemand met hoogtevrees is het omhoog kijken op zulke plekken ook niet fijn😉
    Maar een prachtopname dat dan weer wel.
    Groetjes

    Like

  9. Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn maar ik heb geen notie wat dit voorstelt.

    Like

  10. Een heel mooi standpunt! met prachtig resultaat.

    Like

  11. Lekker groots neergezet. Ook helemaal geen last van groothoekvertekening in de lijnen.

    Like

    Jetskefotografie
  12. Ik wil het liefst op de grond gaan liggen en omhoog kijken. Fascinerend zo.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

