schuren en plamuren   13 comments

 

Schuren en plamuren

.

@

.

ook in staat van

ontbinding ben jij een toffe truck.

.

Schuren en Plamuren Foto Chevrolet Pick up Classic Foto Chevrolet Pick up Foto Verroeste Auto Foto Roestbak Foto Opknapper Pick up Chevrolet Pick up Klassieker

.

.

@

.

.

13 responses to “schuren en plamuren

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die oude knarren hadden toch meer karakter dan de modellen van nu.De kleurnuances vind ik erg mooi en doen het erg goed op de foto.

    Like

  2. Je titel deed me gretig aanklikken om te zien wat jij er zoal van maakt.
    Maar dit is prachtig, kan zo in je voortuin.

    Liked by 1 persoon

  3. prachtig belicht Henk

    Like

  4. Daar heb je helemaal gelijk in๐Ÿ˜‰
    Mooi karretje

    Like

  5. Heel mooi op de foto gezet Henk, er moet heel wat aan gebeuren, maar dan heb je ook wat! Het kan best nog een pracht van een pick-up worden.

    Like

  6. wauw prachtige wagen die wil ik ook wel hebben

    Like

  7. Die wel wat liefde gebruiken.
    Mooie bewerking Knakkie.

    Like

  8. Prachtig Henk, de kleuren zijn fenomenaal.

    Like

  9. Prachtig, Henk! Als ik het geld en de kunde ervoor had, dan zou ik hem maar wat graag willen hebben. ๐Ÿ˜‰

    Liked by 1 persoon

  10. Ben jรญj deze aan het opknappen? ๐Ÿ˜‰
    Mooi zacht licht, dat is ook beter voor zo’n oudje.

    Like

  11. Ja…die kan nog wel een likje verf gebruiken.

    Like

  12. Niet alleen een toffe truck Henk.
    Ik vind hem echt erg mooi!
    Supergave foto trouwens weer.

    Like

Geef een reactie

