Drentse klederdracht   17 comments

 

Drentse klederdracht

.

P

.

Drentse Klederdracht Foto Drentse Streekdracht Foto Klederdracht Drente Foto Klederdracht

.

P

.

.

17 responses to “Drentse klederdracht

Subscribe to comments with RSS.

  1. Blijft mooi om te zien. Fraai portret 😉

    Like

  2. mooi portret al zijn de witten hier en daar wat te, maar je moet keuzes maken he

    Liked by 1 persoon

  3. Prachtig en spijtig toch dat zoveel klederdrachten door de tijd verloren zijn gegaan

    Like

  4. Daar is wel echfawit gebruikt. vind het prachtig maar ben blij dat ik niet in klederdracht hoef te lopen, al zou een hoofdkapje wel handig zijn zodat het wilde haar niet alsmaar in de war zit.

    Like

  5. Een hele fraaie opname van deze vriendelijk ogende mevrouw in klederdracht Henk.

    Like

  6. Prachtig!

    Like

  7. weer een plaatje ( mooi )

    Like

    uit de Bosch.J
  8. Mooi, Henk, voor mij is er nog ruim voldoende detail in het wit zichtbaar. Als je daar nog meer uit wilt halen, gaat het waarschijnlijk weer ten koste van andere kleurvlakken.

    Like

  9. Bijzonder mooi Henk, een knap staaltje werk.

    Like

  10. wow prachtig Henk , ik hou van klederdrachten…

    Liked by 1 persoon

  11. Prachtig portret, mooie kleur kleding.

    Like

  12. Fraai! Het vriendelijke gezicht van deze dame werkt zeker mee aan het resultaat.

    Like

  13. Prachtig!

    Like

  14. Zit ik toch zomaar in het histogramverhaal in Lightroom dat ik vergeet dat het een mooie foto is. Het witter kun je niet minder wit maken want dan hebben we Witte Reus nodig om het weer wit te krijgen. Je hebt het vast wel in een eerder logje geschreven maar van welke plaats in Drenthe is deze klederdracht? Ik begin te lezen van recent naar ouder.

    Like

    Jetskefotografie
    • Ik heb nog wel geïnformeerd naar wat meer details over deze klederdracht maar het schijnt een algemene streekdracht te zijn. het vele goud aan deze kleding laat wel zien dat niet iedereen zich dit kon veroorloven

      Like

  15. Vooral de kap vind ik erg mooi.
    De halsketting en het tasje zijn ook prachtig van details.
    Ik ken deze klederdracht niet dus vind het sowieso mooi om een keer te zien 🙂

    Like

Geef een reactie

