Rondje Staphorst   14 comments

 

Rondje Staphorst

.

x

.

HELA  !!!!

.

Het hele veld staat zo langzamerhand vol man !!

Wordt het niet eens tijd dat we die ouwe knalpotten aantrappen ?

.

.

Staphorst Foto Oldtimer Trekkerdag Foto Oldtimer Trekkerdag 2016 Foto Trekkerdag Staphorst Trekkerdag Foto Oude Trekkers in Staphorst Foto Trekkers in Staphorst 01

.

.

.

x

.

.

Laten we afspreken dat de meest sportieve modellen

als eerste vertrekken om gevaarlijke inhaalmanoeuvres te voorkomen

 

Staphorst Foto Oldtimer Trekkerdag Foto Oldtimer Trekkerdag 2016 Foto Trekkerdag Staphorst Trekkerdag Foto Oude Trekkers in Staphorst Foto Trekkers in Staphorst 07

.

.

.

x

.

.

…………  en wij nemen mee  …………

… de voltallige familie …

.

Staphorst Foto Oldtimer Trekkerdag Foto Oldtimer Trekkerdag 2016 Foto Trekkerdag Staphorst Trekkerdag Foto Oude Trekkers in Staphorst Foto Trekkers in Staphorst 02

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

Staphorst Foto Oldtimer Trekkerdag Foto Oldtimer Trekkerdag 2016 Foto Trekkerdag Staphorst Trekkerdag Foto Oude Trekkers in Staphorst Foto Trekkers in Staphorst 03

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

Staphorst Foto Oldtimer Trekkerdag Foto Oldtimer Trekkerdag 2016 Foto Trekkerdag Staphorst Trekkerdag Foto Oude Trekkers in Staphorst Foto Trekkers in Staphorst 04

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

Staphorst Foto Oldtimer Trekkerdag Foto Oldtimer Trekkerdag 2016 Foto Trekkerdag Staphorst Trekkerdag Foto Oude Trekkers in Staphorst Foto Trekkers in Staphorst 05

.

.

.

.

.

x

.

.

.

.

.

Staphorst Foto Oldtimer Trekkerdag Foto Oldtimer Trekkerdag 2016 Foto Trekkerdag Staphorst Trekkerdag Foto Oude Trekkers in Staphorst Foto Trekkers in Staphorst 06

.

.

x

.

.

14 responses to “Rondje Staphorst

Subscribe to comments with RSS.

  1. weer en mooie serie Henk

    Like

  2. Schitterend Henk, het zal een feest geweest zijn, om dit mee te maken.

    Like

  3. mooi serie GAAF

    Like

    uit de Bosch.J
  4. Mooi om ze zo te zien, maar normaal gesproken rij ik er niet graag achter op de smalle, kronkelige wegen hier.🙂

    Like

  5. Goed gezien die HELA
    Een mooie om de serie mee te beginnen

    Like

  6. Mooie serie. Het zal een mooie stampende, dampende en af en toe lekker dokkerende optocht geweest zijn.

    Like

  7. Van HELA tot ik heb m’n wagen volgeladen, alle foto’s zijn weer top Henk.

    Like

  8. wat zal het daar gestonken hebben maar oh jee de resultaten zijn zo mooi

    Like

  9. Ik ruik de dampen 😄, en dan het geluid. Dat maakt herinneringen los👍🏻

    Like

  10. MOOIE SERIE

    Like

  11. “Ik heb m’n wagen volgeladen, vol met ….. ”
    Als ik zo mij heen kijk en lees dan is dit een hobby die velen beoefenen. Volgens mij is er een levendige handel in oude trekkers.

    Like

  12. Erg mooie foto’s.

    Op een dergelijke mc cormick heb ik vroeger nog gereden. Was de eerste tractor die mijn vader kocht. Ik was gewend aan paard en wagen en hield van die rust. Het eerste avontuur op de tractor was een verschrikking, 14 was ik. Moest het hooi schudderen wat we eerder altijd met paard deden Toen ik klaar was had ik geen idee hoe die tractor uit moest dus bleef ik maar rond schudderen. Veel pijn in ’n rug daarna want niet alleen het hooi werd geschud.
    Terwijl ik met paard en wagen de melkbussen vol water naar een achteraf gelegen weiland bracht en daar leeggooide in de kuipen voor de koeien.
    Dat vond ik niet zwaar. Die tractor wel, rot geluid, en alsmaar dat schudden. De resterende 2 jaar dat ik daar nog was heb ik altijd verlangd naar paard en wagen. Nu doe ik alles op de fiets…

    Liked by 1 persoon

    • Het paard en de wagen. Geen mooiere manier om te onthaasten🙂 Zelfs met deze gedateerde landbouwmachientjes kan je nog van onthaasten spreken. Tegenwoordig is tijd geld, en iedere minuut die je onderweg bent kost geld. Vandaar ook dat die landbouwmonsters soms 50 km/u rijden, maar je zit wel comfortabel op een ergonomisch gevormde zetel. een hele verbetering vergeleken met die ongeveerde oude trekkerzadels🙂

      Like

  13. Wat een prachtige machienen

    Like

Geef een reactie

