Eeuwige rust onder de bomen   13 comments

 

Eeuwige rust onder de bomen

.

ϯ

.

een begraafplaatsje dat door zijn ligging en

lichtval mijn fotografische fantasie lang wist te prikkelen

.

.Canon 5D MK III    50mm F/1.2   ISO 50   1/4000 sec   EV –1.7

.

Eeuwige rust onder de bomen Foto Grafrust in de natuur Foto Natuurbegraven Foto Dodenhuisje Foto Dodenhuis Foto Hekwerk begraafplaats Foto Begraafplaats Hasselt

.

Doet dit scenario geen lampje bij je branden ?

…..  KLIK  …..

.

ϯ

.

.

13 responses to “Eeuwige rust onder de bomen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Henk fantastisch Z/W foto geen woord toch een verhaal ……Henk wil jij vaker lens en instelling mee mailen …alvast bedankt Jan

    Liked by 2 people

    uit de Bosch.J
  2. Het zijn niet altijd de instellingen die het doen……het begint bij zien…en de rest kunnen ze wel aan jou overlaten…..knappe belichting.

    Liked by 1 persoon

    • exif kan nuttige informatie verschaffen maar je dient wel te beseffen dat het ene type camera over heel andere eigenschappen beschikt dan de ander. Je dient alleen al te letten op brandpuntsafstanden die afhankelijk zijn van het oppervlak van de sensor van je camera. Ook de grootte van het focusgebied is behoorlijk afhankelijk van het type sensor in je toestel.

      Liked by 1 persoon

    • Ik kijk door het oog van een leek, heb geen enkel verstand van technische fotografie, ik vind je foto’s gewoon schitterend…..

      Liked by 1 persoon

  3. Mooi in de kijker gezet Henk..eeuwig rusten ..bij ons niet meer .De concessies worden korter en korter eeuwig durend bestaat bij onds niet meer.

    Like

  4. Deze compositie is niet wat ik het eerst zou bedenken. Ongetwijfeld heeft het te maken mAr de grafstenen die je in beeld wilde krijgen.
    Een heel sfeervolle plaat.

    Like

  5. Geloof het of niet, maar ik herkende het dodenhuisje meteen. 🙂
    Mooie foto, al vind ik het licht op het houtwerk van het torentje net wat te fel, maar dat wordt gecompenseerd doordat het licht iets verderop prachtig op de bloeiende struik valt.

    Like

  6. op de vorige foto van het huisje vond ik de kijkrichting onnatuurlijk, hier is dat wel goed door de lichtvlek op de struiken.
    Ook de belichting past bij het onderwerp dus voor mij een goed geslaagde foto.

    Like

  7. Op deze mooie foto doet het dodenhuisje toch een stuk prettiger aan om te zien Henk, lang niet zo somber. Het lijkt mij een heel mooi oud kerkhof, Geert ligt op het nieuwe kerkhof hier, maar wel onder de bomen.

    Like

  8. Deze opname spreekt mij toch meer aan, dan het “dodenhuisje” Henk, het licht in de bomen, vind ik heel fraai.

    Like

  9. De foto is schitterend maar ik zou daar toch niet graag zijn in dit licht!!!
    De andere foto van het dodenhuisje vond ik toch wat vriendelijker🙂

    Like

  10. Hitchcock sfeer

    Like

Geef een reactie

