Strak in het pak   12 comments

 

Strak in het pak

.

j

.

OBN Dweildag Hasselt Foto Dweildag Hasselt Foto Dweilorkesten Kampioenschap Foto Bluswerruk Foto Blusswerruk Eindhoven Foto Hasselter Dweildag Foto Dweilorkest

.

.

j

.

.

12 responses to “Strak in het pak

Subscribe to comments with RSS.

  1. De Dames droegen heel vroeger ook zoiets, maar dan zat de rijgveter aan de voorkant. Een mooie plaat Henk.

    Like

  2. Hier heeft duidelijk iemand niet hard genoeg aan de veter getrokken…kan veel strakker 😉

    Like

  3. Heerlijke combinatie van foto en titel, want ik had weer heel wat anders verwacht … 🙂

    Like

  4. Een heel mooie opname Henk, en ik moet toegeven dat ik het strakke pak echt geweldig vind, de titel is echt leuk gevonden.

    Like

  5. Eigenlijk zag ik het zelfde als Edward…de veter aan de voorkant….want daar zijn wij met groot gebracht……V-shape voor mannen…moet niet gekker worden…. 🙂 🙂

    Like

  6. Een corset aan de buiten- achterkant. Mooi gezien.

    Like

  7. Volgens mij moet hij niet te diep ademhalen of uitblazen want de druk zou wel eens te groot kunnen zijn.

    Like

  8. En ik maar denken aan een strak giletje. Dit is voor heerlijk verrassend.
    “De dames doen dit om de bos hout voor de deur wat op te hogen”, nou nou, Henk, hoeveel dames houd je nog als vriendin in je directe omgeving? 😉

    Like

  9. Whaaaaaaaaaaaaaaaaa…………………. je foto vind ik gaaf hoor Henk en je reactieDe dames doen dit om de bos hout voor de deur wat op te hogen Edward. Bij de heren accentueer je zo de V-shape van je rug:)” naar Edward toe hilarisch

    Like

  10. Wat een verrassende veter

    Like

Geef een reactie

