In een duistere schuur   15 comments

 

In een duistere schuur

.

v

.

Wie tijdens een Staphorstdag een kijkje neemt

op het evenemententerrein  achter Röel moet ook eens even

een kijkje nemen in de grote halfduistere snuisterijenschuur

van de heer Talen. Glasservies tot in de spanten

.

En dan heb je die zoete lichtinval

uit een dakraampje

.

.

Staphorst Foto Staphorstdagen 2016 Foto Staphorstdagen Foto Duistere schuur Foto Schitteringen Foto Schittering Foto Glasservies Foto Glaskunst Foto Glas Reflectie

.

.

v

.

.

15 responses to “In een duistere schuur

Subscribe to comments with RSS.

  1. goed idee en uitvoering gr.jan

    Liked by 1 persoon

  2. Die zoete lichtinval, heeft een fraaie plaat opgeleverd Henk.

    Liked by 1 persoon

  3. Ik snap precies wat je wil laten zien, maar mij stoort de witte vlek het trekt alle aandacht weg van het glaswerk, en dat is nu net zo mooi verlicht.

    Liked by 2 people

  4. Ik heb drie keer moeten kijken voor ik zag dat het inderdaad glaswerk is.

    Liked by 2 people

  5. Het is in ieder geval een heel aparte foto Henk.

    Like

  6. Ik had het zelfde gevoel als Eveline, enne…dat dakraam hoort erbij hoor…hij is nu mooi.

    Like

  7. Allemaal heel mooi, dat dakraam en het glaswerk als basis voor je foto, maar zonder de fijne bewerking die je er vervolgens op hebt losgelaten, was het voor het oog allemaal een stuk minder aantrekkelijk geweest, denk ik.

    Liked by 1 persoon

  8. Mooi met het licht gespeeld.

    Like

  9. Prachtige belichting maar heb echt heel geconcentreerd moeten kijken te weten wat er in je duistere schuur stond

    Like

  10. Hier hou ik erg van Henk.
    van deze fotografie dan😉
    Heel knap vastgelegd.

    Like

Geef een reactie

