Hooikoorts   16 comments

 

Hooikoorts

.

v

.

Vandaag is de laatste Staphorstdag, en eindelijk breekt

de zon er eens goed doorheen en is het droog. Zo droog

zelfs dat het stuift.  En dan breekt de hooikoorts uit en

wordt er koortsachtig gewerkt om die droge zooi

op tijd van de landerijen te krijgen

.

.

Staphorst Foto Roggemaaien Foto Staphorstdagen 2016 Foto Staphorstdagen Foto Traditioneel maaien Foto traditioneel Roggemaaien Foto Ambachtelijke Landbouw Foto Hooien Foto Ambachtelijk Hooien Foto Hooikoorts

.

.

.

.

v

.

.

.

.

Staphorst Foto Roggemaaien Foto Staphorstdagen 2016 Foto Staphorstdagen Foto Traditioneel maaien Foto traditioneel Roggemaaien Foto Ambachtelijke Landbouw Foto Hooien Foto Ambachtelijk Hooien Foto Hooikoorts

.

.

v

.

.

16 responses to “Hooikoorts

Subscribe to comments with RSS.

  1. dit zijn ze ……gaaf kleur/scherpte echtheid .gr.jan

    Like

  2. Kei gezellige foto’s …

    Like

  3. Sprekende prenten en altijd zeer originele titels

    Like

  4. Ik ben verrukt

    Like

  5. Heerlijke foto’s. Doen me denken aan vroeger toen ik als kind mee mocht om de mannen koffie en brood te brengen.

    Like

  6. Een welkom geschenk…..natuurlijke vervaging van de achtergrond.

    Like

  7. Prachtige opnamen Henk, dit werk lijkt mij niet echt gezond.

    Liked by 1 persoon

  8. Heel mooie foto’s Henk, het opschudden van het hooi heb je weer prachtig in beeld gebracht, dat moet wel gebeuren, want met al dat zand en stof is het niet bepaald goed voor de dieren, en ze waren op tijd, net als jij!

    Like

  9. de eerste Henk, met het stof prachtig belicht.

    Like

  10. Prima foto’s met mooie scherptedieptes. toppy Henk.

    Like

  11. Ik nies me al suf, enkel bij het zien van deze foto’s…

    Like

  12. Fijne foto,s die je terug brengen in de tijd. Het is geweldig dat de uitvoerenden zo mooi gekleed zijn. Top Henk.

    Like

  13. Die tweede foto is super Henk.
    Het opgooiende hooi is geweldig mooi vastgelegd.
    Bij het zien van al die stof begin ik achter mijn pc al te niezen hahahaha

    Like

Geef een reactie

