Booster MaXXX   16 comments

 

Booster MaXXX

.

~

.

Deze magabooster is 60 meter hoog

en bereikt een maximale snelheid van 130 km/u.

Daarmee is het de snelste bestaande wentelwiek.

.

….  heeft er misschien iemand trek in een ritje ?  ….

.

.

Booster Maxx Foto Kermisattractie Booster Foto Kermisattractie Booster Maxxx Foto Kermisfotografie Foto Kermis Fotograferen Zwolle Zomerkermis Foto Megabooster Foto Zomerkermis Zwolle 2016 Foto Zomerkermis

.

.

.

.

.

~

.

.

.

.

.

Booster Maxx Foto Kermisattractie Booster Foto Kermisattractie Booster Maxxx Foto Kermisfotografie Foto Kermis Fotograferen Zwolle Zomerkermis Foto Megabooster Foto Zomerkermis Zwolle 2016 Foto Zomerkermis

.

.

~

.

.

16 responses to “Booster MaXXX

Subscribe to comments with RSS.

  1. Er naar kijken maakt me al beroerd 😉

    Like

  2. Prachtig vastgelegd Henk, maar ik blijf liever met beide voetjes op grond.

    Like

  3. Nou nee Henk, mij krijgen ze niet in zo’n maf ding, eerdaags lees je weer dat er een bakkie is afgevlogen, mooie foto’s maar ik blijf ook liever op de grond, ik had vroeger al niets met een zweefmolen 😉

    Like

  4. Ik word al ziek van ernaar te kijken.

    Like

  5. an me nooit niet, voor geen goud

    Like

  6. Dank u, maar nee, dank u.😱

    Like

  7. Mij krijg je er niet in .Zou binnen de kortste tijd misselijk zijn met gevolgen voor diegene die er staan op te kijken.Want het blijft bij mij dan niet alleen bij misselijk zijnen zo’n ding stopt niet zo gauswDe ravage zou ongekend zijn.

    Like

  8. Mag ik u bedanken voor de eer….ik wordt al misselijk in de draaimolen 🎠…..

    Liked by 1 persoon

  9. Mooie foto’s Henk, maar ak er nour kieke grieg ik wel hoogtevrees.

    Liked by 1 persoon

  10. Ik bedank uit de grond van mijn hart😄😄😄

    Like

  11. Nee bedankt, zag eenzelfde gevaarte deze week op het plein in Den Bosch……:-) 🙂

    Like

  12. Leuke platen… mij krijgen ze er alvast niet in.

    Like

  13. Ik ben zo iemand die zich niet zou laten kennen en dan toch meedoen, of er alleen in gaan. Een knopje omzetten en echt genieten.

    Like

  14. Mooi zoals je de wapperende haren hebt gevangen.
    Voor geen goud ….

    Like

    Jetskefotografie

Geef een reactie

