Ten strijde   12 comments

 

Ten strijde

.

ɫ

.

…..  romeinen rukken op  …..

.

Ten Strijde Foto Ten Strijde Trekken Foto Romein Foto Romeinse Soldaat Foto Scheepstoeter Foto Scheepshoorn Foto Aanvalssignaal Foto Living Statue Foto Levend Beeld

.

.

ɫ

.

.

12 responses to “Ten strijde

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat kan ik toch genieten van het kijken naar als die prachtige foto’s die je steeds post..Al dacht ik eerst dat het een engel was met vleugels op zijn rug.

    Like

  2. Prachtig Henk, de kleuren zijn bijzonder fraai. “rare jongens die Romeinen”

    Like

  3. Een pracht van een foto Henk, maar ook ik denk toch echt dat het een engel is die oproept om vooral heel zoet te zijn😉

    Like

  4. Een engel met een B ervoor
    Al weer😉 mooi

    Like

  5. Mooi geworden Henk

    Like

  6. Mooi! Die hoorn is ook prachtig van kleur. Zo’n (jacht)hoorn zou mij overigens wel wat lijken.🙂

    Like

  7. Komt mooi uit tegen de donkere achtergrond. Mooie kleuren ook.

    Gr. René

    Like

  8. Tja…ik zie toch ook vleugels….zal wel een vliegende romein zijn….toch weer mooi portretje…met die kleuren werken kan jij wel… 👍

    Liked by 1 persoon

  9. Schitterende foto…..

    Like

  10. Dit lijkt mij een Romein die in de rui is. Ik denk niet dat deze hoornblazer, hoe mooi ook gefotografeerd , binnenkort wegvliegt .
    De foto is zoals altijd, 👍🏻

    Like

  11. prachtig

    Like

  12. Een )B)engel met vleugels.
    Wederom prachtig weergegeven Henk.

    Like

Geef een reactie

