Abacus Theater II   14 comments

 

Abacus Theater II

.

Ţ

.

…..  how bizarre  …..

.

.

Abacus Theater Foto Abacus Theater Foto Bokbierdag Zutphen Foto Bokbierdag Zutphen 2016 Foto Straattheater Foto Steampunk Foto Man en Machine Foto Mobiel Straattheater

.

.

Ţ

.

.

14 responses to “Abacus Theater II

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die starre blik van die man hè…..Helemaal een met de machine. Pracht plaat.

    Liked by 2 people

  2. een geheimzinnige machine vind ik en wauw die uitdrukking op man’s hoofd

    Like

  3. Ik heb wel even op het linkje geklikt om het verhaal erachter te lezen. Maar wat mooi dat je het hier net weer op je eigen manier belicht.

    Like

    Jetskefotografie
  4. Je zou bijna denken, dat het een pop is Henk, een fraaie belichte opname.

    Liked by 1 persoon

  5. Mooi Henk, hier zijn machine en man één, zoals je zegt draait hij zelf ook af en toe in de rondte, en ja daar kan ik inkomen met dit theater.

    Like

  6. Lijkt me een pracht evenement en veel te zien.
    Had idd een pop kunnen zijn 😉
    Groetjes

    Like

  7. Mooi

    Like

  8. Mooi in alle detail. Net alsof hij niet echt is, goed hoor.

    Like

  9. Een pracht evenement waar ik nog nooit van gehoord had.

    Like

  10. Knap belicht Henk, mooi in de donkere delen

    Like

  11. knappe foto

    Like

  12. Allemachtig wat een machine zeg!!!!
    En weet je, ik dacht echt dat die man die daarin zat een pop was gezien zijn gezichtsuitdrukking!!!
    Geweldig mooi weer.

    Like

Geef een reactie

