een knusse uitvaart   15 comments

 

 

een knusse uitvaart

.

ϯ

.

in deze kleine ruimte is plaats voor maximaal

twintig nabestaanden, met jou als absolute middelpunt.

Eén laatste uurtje. Enkel met je naaste familie en met je

beste vrienden, herinneringen ophalend uit die

goeie ouwe tijd in een intieme

ambiance

.

ϯ

.

zo begin je steeds beter te begrijpen

waarom overledenen kiezen voor

een uitvaart in besloten kring

.

.

uitvaar in besloten kring Foto begrafenis in besloten kring Foto in besloten kring begraven Foto Uitvaartverzorging Wassink Foto Uitvaartverzorger

.

.

in het kader van de open bedrijvendag Drenthe kon je vandaag op bezoek

bij een uitvaartverzorger in Meppel

.

ϯ

.

.

15 responses to “een knusse uitvaart

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jammer van het felle licht op de gordijnen, verder een prachtige foto.
    Ik begrijp sowieso wel dat mensen voor een besloten uitvaart kiezen.
    Condoleren is wat mij betrefd prima voor andere belangstellenden maar de uitvaart vind ik een privé aangelegenheid.
    Maar ja, wie ben ik.

    Like

  2. Mooie foto, ik vind een uitvaart met kist altijd indrukwekkend. Toch kies ik voor mijzelf een vuurtje eronder.

    Like

  3. Hoe knus wil je het hebben, hoe mooi de foto ook is ik vind begrafenissen helemaal niets! Al veel begrafenissen meegemaakt en twee zelfs waar ik alleen was met nog iemand anders, maar dat was nog beter dan de begrafenis van Geert met zo’n twee honderd lui, die na de begrafenis zowat een feestje gingen vieren. Ik ga de pijp uit en daarna nog een keer, en ik hoop van harte dat er niet veel lui zijn opgetrommeld, als ze mij willen zien moet dat nu niet als ik dood ben.

    Liked by 1 persoon

  4. Ik ben ooit in een ver verleden een paar jaar ceremoniemeester geweest op begrafenissen. Vandaar dat dit plaatje me heel erg aanspreekt. 🙂

    Like

  5. Een hele bijzondere opname Henk, een foto die rust uitstraalt.

    Liked by 1 persoon

  6. Ik heb echt moeite met uitvaarten, en dan vooral koffietafels achteraf. Ik vind uitvaart en crematie in besloten kring dan ook uitstekend. Mensen moet je bij leven ‘herdenken’ en niet na de dood vind ik 😊

    Like

  7. De uitvaarten die ik de laatste tijd heb meegemaakt zouden ook de naam reünie kunnen dragen.
    Zo’n uitvaart in kleine kring heeft wel wat.
    Jammer dat de blik bij deze foto in eerste instantie naar het buitenlicht wordt getrokken, daar had wel wat extra vitrage voor mogen hangen.

    Like

  8. Heel mooi sfeervol. Wat een bijzonder moment heb je mogen vastleggen.

    Knus vind ik een moeilijk woord in deze. Maar besloten zou ik best toepasselijk vinden, heb daar zelf ook een voorkeur voor. Hoe beslotener, hoe intiemer, hoe meer gesamelijk.

    Like

  9. .Niet iedere begrafenis ondernemer heeft die gave.Een foto die je toch ook even doet nadenken.Ik ben kortelings op 2 sereen volle begrafenissen geweest.Diegene die de dienst in handen heeft d!e maakt de dienst.

    Like

  10. ik heb hier helemaal niks mee, ik ben bij leven een druktemaker en ga ik na mijn dood of met veel lawaai (harde rock) aan de laatste reis beginnen of mijn naasten brengen mij zonder poespas naar mijn laatste rustplaats.
    Ze zijn volgens mij gestoord als ze veel geld uitgeven om mijn resten te begraven, dat geld is beter besteed aan bv de studie van het nageslacht.

    Like

  11. Ik wil alleen maar zeggen dat het een mooi belichte foto is.

    Like

  12. De foto spreekt voor zich,.
    Het licht in het eerste gordijn is een beetje hard maar verder een hele mooie foto die “spreekt”.

    Like

Geef een reactie

