In je mand   12 comments

 

in je mand

.

ϯ

.

zoveel mensen

zoveel wensen

..

wilgentenen grafmand Foto uitvaartkist van gevlochten wilgentenen Foto wilgentenen grafkist Foto doodskist van wilgentenen Foto grafmand Foto milieuvriendelijk begraven Foto Uitvaartverzorging Wassink

.

.

.

.

ϯ

.

.

.

.

wilgentenen grafmand Foto uitvaartkist van gevlochten wilgentenen Foto wilgentenen grafkist Foto doodskist van wilgentenen Foto grafmand Foto milieuvriendelijk begraven Foto Uitvaartverzorging Wassink

.

.

ϯ

.

.

12 responses to “In je mand

Subscribe to comments with RSS.

  1. Is die wel goed dicht?

    Liked by 1 persoon

  2. je hebt gelijk zoveel mensen zoveel wensen ,maar soms loopt het de spuitgaten uit…….

    Like

  3. Mooie foto’s van de mand, wel een goed idee bij een crematie Henk en lang niet zo vervuilend als die dure kisten, al heb ik het zware vermoeden dat de bodem eruit zakt en de kist opnieuw wordt verkocht 😉

    Liked by 1 persoon

  4. Dit is toch wel héél bijzonder, ik wist niet dat ze bestonden Henk.

    Like

  5. Dit vind ik wel mooi….

    Like

  6. Mooi handwerk en mindervervuilend voor de natuur..Heb zo’n exemplaar nog nooit gezien.

    Like

  7. Ach, als je maar een bescheiden plekje heeft om even languit te kunnen liggen. Wat mij betreft mag het gerecycled karton zijn. 🙂

    Like

  8. Voor mij toch liever een kist , dit heeft toch iets van een hondenmand.

    Like

  9. Het zal mij worst wezen wat ze na mijn dood met me doen… zo’n picnicmand lijkt me ook wel wat…

    Like

  10. Gekleurd op de foto vind ik de kist het beste uitkomen.

    Zo’n mandje vind ik wel leuk.
    Er bestaat speciaal papier tegen “lekken”, dat is niet alleen voor rietenmandjes maar ook voor houten kisten.
    Volgens mij zelfs verplicht maar ik heb het bij Vroems niet gebruikt, kon het echt niet vinden op internet. Hij had zelf al gekozen voor hooi in de kist, dat stond wel heel lief maar is geen vochtvreter.
    Gelukkig geen lekkerij gehad.

    Like

Geef een reactie

