Sinterklaasintocht Meppel 2016 .. II   18 comments

 

Sinterklaasintocht Meppel 2016 .. II

.

Ï

.

Links en rechts van mij breekt enige lichte paniek

uit als de goedheiligman  niet op de pakjesboot  met pieten blijkt te zitten.

Zouden het dan toch Somalische kapers zijn,  die de sint overboord hebben

gesmeten ? Gelukkig verdwijnt de twijfel over het lot van de sint als sneeuw

voor de zon als de brug  voor de tweede keer omhoog gaat  en er een

heuse stoomboot,  met een hele roedel roetpieten, en een

levensechte goedheiligman binnen

komt denderen

.

Ï

.

…..  partytime  …..

.

Sinterklaasintocht 2016 Foto Intocht Sinterklaas 2016 Foto Sinterklaasintocht Meppel Foto Sinterklaas intocht Meppel 2016 Foto Intocht Sinterklaas 2016 Foto Intocht Sinterklaas Meppel 2016 01

.

.

.

.

Ï

.

.

.

.

Sinterklaasintocht 2016 Foto Intocht Sinterklaas 2016 Foto Sinterklaasintocht Meppel Foto Sinterklaas intocht Meppel 2016 Foto Intocht Sinterklaas 2016 Foto Intocht Sinterklaas Meppel 2016 02

.

.

.

.

Ï

.

.

.

.

Sinterklaasintocht 2016 Foto Intocht Sinterklaas 2016 Foto Sinterklaasintocht Meppel Foto Sinterklaas intocht Meppel 2016 Foto Intocht Sinterklaas 2016 Foto Intocht Sinterklaas Meppel 2016 03

.

.

.

.

Ï

.

.

.

.

Sinterklaasintocht 2016 Foto Intocht Sinterklaas 2016 Foto Sinterklaasintocht Meppel Foto Sinterklaas intocht Meppel 2016 Foto Intocht Sinterklaas 2016 Foto Intocht Sinterklaas Meppel 2016 04

.

.

Ï

.

.

18 responses to “Sinterklaasintocht Meppel 2016 .. II

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie boot en kleuren…gelukkig alleen de kleding, vlaggetjes en ballonnen

    Like

  2. Prachtige platen Henk. Ik zie de Friese vlag wapperen, de pakjesboot kwam toch niet uit Dokkum?

    Like

  3. ja ja hij is er weer!!!!!

    Like

  4. Gelukkig hij kwam weer levend en wel te voorschijn, prachtige foto’s Henk, en er gaat toch echt niets boven Zwarte Pieten, het steekt zo mooi af bij de baard van Sinterklaas😉 Ik zie ook de Friese vlag, en dat is een pluspunt voor de intocht.

    Liked by 1 persoon

  5. Schitterend en echt warme foto’s en zo moet een kinderfeest zijn en niet met inmenging van volwassenen die problemen maken waar er geen mogen zijn. Dit maakt me blij. Er zijn dus toch nog plekken waar mensen hun gezond verstand gebruiken.

    Liked by 1 persoon

  6. Daar is hij dan….mooie foto’s….

    Like

  7. Gele ballonnen steken prachtig af!

    Like

  8. Het is ieder jaar weer een feest om naar je kleurrijke intocht te kijken. Ik heb wel gelijk gekeken hoe de Pieten eruit zagen.😉

    Ik heb al je fotoseries gezien en genoten van je scherpe beelden en tekst.
    Fijn dat Brink weer in de lift zit.

    Like

    Jetskefotografie
  9. Van nu af tot 6 december ga ik heel lief zijn. Ik riskeer niks.

    Liked by 1 persoon

  10. Ze houden daar wel van een grapje hè…..een tweede boot in afwachting van protesten…??? mooi verslag Henk.

    Like

  11. Mooie foto’s, Henk… maar dit gedoe met die pieten hier in België komt me stilaan de strot uit… Hier in Antwerpen moest de sint onder politiebegeleiding zijn intrede doen…pfffttt….

    Like

  12. prachtig

    Like

  13. Prachtig! De Sint had dit jaar een goed schip gecharterd, zie ik. 🙂

    Like

  14. Het is mijn werkweekend en vandaag zowaar een intocht kunnen zien.
    Geweldig dat daar zoveel echte zwarte pieten bij waren.
    In jouw foto’s zie ik ook deze prachtige zwarte pieten en gelukkig ook sinterklaas zelf hihi….
    Hele mooie serie 😀

    Like

Geef een reactie

