knopjes, meters en schakelaars   12 comments

 

knopjes, meters en schakelaars

.

.

@

.

retro dashboard Foto sturen in een klassieker Foto notenhouten dashboard Foto klassieker dashboard Foto classic car Foto classic dashboard knopjes meters schakelaars

.

@

.

.

12 responses to “knopjes, meters en schakelaars

Subscribe to comments with RSS.

  1. Volgens mij een auto om een ritje mee te maken…met mooi weer🙂

    Like

  2. zulke mooie dashboards zie je in huidige wagentjes niet meer.

    Like

  3. Prachtig om te zien Henk, zo worden ze niet meer gemaakt.

    Like

  4. Gaaf hoor, en dan bedoel ik niet alleen niet alleen dat fraaie klassieke dashboard, maar ook de foto is erg mooi met die zachte schitteringen op het raam.

    Like

  5. Wat heb je dit kunstig dashbord om in beeld gebracht

    Like

  6. Een bijzonder mooie detailfoto Henk, ik moet er niet aan denken, al die knopjes en metertjes, aan het stuur te zien heeft deze auto veel van Engeland gezien.

    Like

  7. Hier wil ik ook wel eens in rondtuffen…

    Like

  8. Mooi hoe de houtkleur naar voren komt in deze zwart-wit omgeving.

    Gr. René

    Like

  9. mooi

    Like

  10. Super! Prachtig belicht en de door mij zo geliefde lichtbolletjes in de achtergrond.

    Like

  11. Mooi Henk

    Like

  12. Hmmmmm…………….. ook van deze geen melding gekregen!!
    Ik hou van deze knopjes hihi… Prachtig oud dashboard.

    Like

Geef een reactie

