kerktoren van Meppel verlicht   14 comments

 

kerktoren van Meppel verlicht

.

֏

.

Tijdens de feestdagen staat

de kerktoren van Meppel

sfeervol in de schijnwerpers

.

Gisteravond heb ik statief en camera

eens even opgesteld op het kerkplein

om dit prachtige schouwspel vast te leggen

.

.

kerktoren van Meppel verlicht Foto kerktoren Meppel in de schijnwerpers Foto Meppel Foto nachtfotografie Foto nachtfotografie Meppel Foto nachtfotografie grote gebouwen Foto nachtfotografie kerk

.

.

.

.

.

.

֏

.

.

.

.

.

.

kerktoren van Meppel verlicht Foto kerktoren Meppel in de schijnwerpers Foto Meppel Foto nachtfotografie Foto nachtfotografie Meppel Foto nachtfotografie grote gebouwen Foto nachtfotografie kerk

.

.

֏

.

.

14 Reacties op “kerktoren van Meppel verlicht

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Voor mij de laatste

    Like

  2. Top foto’s …. pracht kleuren!

    Like

  3. Mij kan al dat licht niet bekoren.

    Like

  4. Het is inderdaad een prachtig schouwspel Henk

    Like

  5. Dat is een prachtig gezicht Henk, voor mij foto 2

    Like

  6. Kan niet zeggen dat ik die groene kleur nou erg sfeervol vind, maar de foto’s zijn er niet minder om. De tweede foto spreekt duidelijk meer aan, ook omdat het toen al donkerder was denk ik.

    Groet, René

    Like

  7. Ziet er mooi en sfeervol uit Henk. Ik wens je fijne Kerstdagen.

    Like

  8. Blauw staat de toren naar mijn idee beter dan groen. 🙂
    Goeie dagen gewenst, Henk.

    Like

  9. Dat groen is zo onnatuurlijk al zien we daar veel groen.
    Dus ook voor mij foto 2
    Wat is het tijdsverschil van die 2 foto’s?
    Fijne kerstdagen Henk

    Like

  10. Dé hédde gai skon gedoan matje……en in 20 minuten is het donker….

    Like

  11. Erg mooi Henk, ook ik ga voor foto 2, heel erg sfeervol.

    Like

  12. Prachtig om te zien Henk.
    Mijn voorkeur gaat uit naar de 2e foto.

    Like

  13. Het ene moment koper het volgende moment lood.

    Like

  14. Het groen spreekt mij niet aan. Het licht op, en de laatste foto vind ik wel mooi.

    Like

    Jetskefotografie

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.