Openluchtmuseum Arnhem ..witte wieven II   16 comments

 

Openluchtmuseum Arnhem ..witte wieven II

.

!

.

Op mijn dwaaltocht door het mysterieuze nevelbos

stuit ik op een verlaten paardenwagen, in verregaande staat van

ontbinding.  Je vraagt je dan af hoe lang dit  antieke voertuig er

al staat en waarom het is achtergelaten. Ik krijg een donkerbruin

vermoeden dat de passagiers, net als ik ooit zijn meegelokt door

die fluisterende stemmen die van alle richtingen lijken te komen.

Als ik in de verte het gehinnik hoor van een paard in doodsnood

besluit ik dat het tijd is om de kuiten te nemen

.

…..  kom dan . kom maar . kom dan  …..

…..  kom  …..

.

.

Openluchtmuseum Arnhem, Nederlands openluchtmuseum, openluchtmuseum, witte wieven, openluchtmuseum Arnhem witte wieven, Spookbos, geestenbos, openluchtmuseum winter, openluchtmuseum Arnhem winter

.

.

!

.

.

16 responses to “Openluchtmuseum Arnhem ..witte wieven II

Subscribe to comments with RSS.

  1. De witte wieven in aantocht en jij blaast de aftocht 😉
    Prachtfoto Henk

    Fijne Zondag

    Like

  2. Dit is toch ” scary” Henk, van die passagiers, heeft niemand ooit nog iets gehoord zeker.

    Like

  3. Prachtige foto weer Henk, met hulp van de witte wieven denk ik…

    Like

  4. mooi

    Like

  5. De begeleidende tekst maakt het helemaal, Henk.

    Like

  6. mooi in tegen licht sfeervol gr. Jan

    Like

  7. Wow, wat een sfeer; prachtig !!!!!!!!!!

    Like

  8. magisch…

    Like

  9. Geheimzinnig beeld ,ik krijg er de kribbels van

    Like

  10. sfeer goed mooie prent

    Like

  11. Ohh Henk toch…..ik geniet hier enorm van. Ja, woord én beeld, alweer ja !

    Like

  12. Arm paard, je had echt even moeten gaan kijken hoor Henk, dat beest kon nooit antiek zijn 😉 Mooie sfeerfoto en erg leuk commentaar, het is voor jou hollen geweest in dit ijzingwekkende bos.

    Like

  13. Het verhaal en het lugubere beeld zijn weer helemaal af! 🙂

    Like

  14. Heerlijk deze mysterieuze foto’s en teksten.
    Helemaal top Henk 😀

    Like

  15. Je beeldverhaal bezorgt me kippenvel.
    En ik maar denken: “Die Henk is voor de duvel nog niet bange, laat staan voor witte wiev’n”.

    Like

    Jetskefotografie
  16. Een mistereuze plaat die inderdaad doet vermoeden dat hier vreemde krachten aan het werk zijn.

    Like

Geef een reactie

