Carnaval 2017   15 comments

 

Carnaval 2017

.

x

.

Over een maandje barst de gekkigheid

op verschillende plaatsen in den lande wederom los.

Zelf heb ik  weinig tot  helemaal niets  met carnaval

maar met  kleuren en met  fotograferen des te meer.

Denk overigens niet dat je  voor een echte carnavals

optocht naar het zuiden hoeft af te dalen.  In Raalte

kan je je tijdens de carnavalsoptocht meer dan 2 uur

lang vergapen aan een lange stoet van praalwagens

carnavalsgroepen en allerhande bonte

typetjes

.

.

……………  KLIK  ……………

.

Carnaval, Carnaval 2017, Carnaval Portret, Carnaval Raalte, Carnaval Raalte 2017, Carnaval Salland, Carnavalsoptocht, Carnavalsoptocht Raalte, Carnavalsoptocht Raalte 2017

.

.

x

.

.

15 responses to “Carnaval 2017

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geweldige foto Henk, het zal me weer een feest worden beneden de rivieren..

    Like

  2. mooie kleurrijke foto

    Like

  3. Mooie kleurrijke en langwerpige foto, zelfs je “watermerk” is aangepast. Ja…hier zal het binnenkort wel losbarsten…maar de rest van Nederland kan er ook wel wat van hoor… 🙂 🙂

    Like

  4. Een mooi kleurrijk portret Henk, ik heb totaal niets met carnaval en hier wordt er ook niets aan gedaan, was dat wel zo, tsja dan moesten er natuurlijk foto’s komen 😉

    Liked by 1 persoon

  5. Wat een geweldige plaat Henk, de kleuren spatten van mijn scherm af!

    Like

  6. Die klik beloofd wat voor het jaar 2017…kleurrijk is het in ieder geval

    Like

  7. De optocht fotografeer ik graag de rest van carnaval laat ik graag aan me voorbij gaan.

    Liked by 2 people

  8. Als echte noordeling heb ook ik helemaal niets met het carnaval. Maar het levert inderdaad wel kleurrijke plaatjes op, Ik wacht vol verwachting op het vervolg.

    Gr. René

    Like

  9. Mooie plaat ter aankondiging van het naderende carnaval, Henk.
    Ik laat die drukte graag aan me voorbij gaan, aan wat kleurrijke foto’s van de festiviteiten die hier en elders op weblogs verschijnen, heb ik genoeg carnaval. 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Prachtige foto Henk. Met carnaval heb ik als echte Brabantse hélemaal niets. Ik vind het een walgelijk gebeuren.

    Like

  11. prachtig

    Like

  12. Spelen met kleuren en beelden vind ik fijn maar zelf zegt het me niets. Ik vraag me af of deze mevrouw na een dagje geen hoofd- of halspijn heeft.?Wat een vrolijke plaat

    Like

  13. Onze kleindochter is gekozen tot prinses carnaval in de carnavals stad van het oosten Oldenzaal. Zelf heb ik er ook niks mee maar het is voor de fotograaf wel een feest mits….het niet te koud is. Dan haak ik af.

    Like

  14. Ik verheug me nu al op jou serie van een optocht Henk 🙂
    Hier in Zwaag is ook altijd een hele grote optocht en de mensen komen van heide en ver om deze optocht te zien.
    Helaas zal ik weer moeten werken maar………. ik geniet wel steeds van die mooie platen die ervan gemaakt worden.

    Like

Geef een reactie

