Al ben je er maar even uit   11 comments

 

Al ben je er maar even uit

.

֏

.

…..  niemand is een binnenmens  …..

.

Al ben je er maar even uit, niemand is een binnenmens, binnenmens, achter de geraniums, achter de geraniums zitten, jezelf opsluiten, inactief leven leiden

.

.

֏

.

.

11 responses to “Al ben je er maar even uit

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wanneer je lang binnen zit, komen de muren op je af Henk. En voor het maken van dit soort fraaie foto’s,
    moet je toch de deur uit.

    Liked by 1 persoon

  2. vooral die aan elkaar genaaide soorten vitrage intrigeert me.
    Mij valt helaas op dat ik soms wel een week binnen zit zonder nog naar buiten te verlangen. Buiten wordt confronterender met beperkingen.

    Like

  3. Persoonlijk zou ik best een weekje binnen willen blijven, maar dat gaat niet.
    De foto vind ik grappig.

    Like

  4. Wat me opvalt zijn die verschillende gordijntjes die de foto daardoor spannender maakt

    Like

  5. Een vreemd samenraapsel van gordijntjes Henk, en de twee mensen zijn daardoor wel goed tegen het inkijken beschermd, zo te zien moeten ze er echt eens uit 😉

    Like

  6. Zitten zeker lekker op een bankie voor het huis. Leuk gedaan zo!

    Like

  7. Een bijzondere blik naar buiten.
    Om aan dat verlangen naar buiten toe te geven, heb ik zojuist toevallig een tijdje in de tuin rond gescharreld … 🙂

    Like

  8. Gezellig zo samen buiten zitten 😉
    Toch?

    Like

  9. leuk gedaan

    Like

Geef een reactie

