Een stukje Curaçao in Holland   17 comments

 

Een stukje Curaçao in Holland

.

Ⱦ

,

Deze typisch gekleurde geveltjes doen me met een beetje

fantasie denken aan de plaatjes van huizen in Willemstad

,

dan krijg ik zin om de lego blokjes weer eens even

uit de kast te trekken

,

,

Zwartsluis, Curaçao, Lego Blokjes, Lego bouwstenen, Kleurige Gevels, Kleurige Gevel, kleurrijke gevel, kleurrijke gevels, pasteltinten, pastel tinten, geverfde gevel, geverfde gevels

.

.

Ⱦ

,

.

17 responses to “Een stukje Curaçao in Holland

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha niet echt hollandse kleuren maar wel vrolijk
    Veel plezier met je legoblokjes 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Mooi! Ik vind die kleuren zo vriendelijk

    Like

  3. Vrolijke kleurtjes Henk, het zijn vast geen huizen van een woningbouwvereniging, nog een fijne middag en avond, de legoblokjes komen nog wel 😉

    Like

  4. staat er gekleurd op,jammer van die schaduw plek links,
    hier is alles ook zo gekleurd maar minder strak.

    Liked by 1 persoon

  5. Dat ziet er vrolijk uit Henk, je hebt de kleuren prachtig vastgelegd.

    Liked by 1 persoon

  6. Ik hou wel van kleurtjes,zeker in de donkere dagen en het doet me inderdaad wat aan Curaçao denken

    Like

  7. Die verschillende kleuren kan mij wel bekoren.

    Like

    Jetskefotografie
  8. In zo’n gekleurd straatje zou ik nooit gaan wonen……

    Like

  9. Heerlijk die kleuren! Dat zouden er meer moeten doen.

    Like

  10. prachtige kleurtjes

    Like

  11. inderdaad een beetje jammer van het harde licht maar de kleuren komen zo wel weer goed uit, het blijft soms kiezen uit twee kwaden.

    Like

  12. Dat kan ik me goed voorstellen Henk. Alleen dat van die lego datheb ik dan weer niet, hoewel ik van de jongens nog bakken vol op zolder heb staan. 🙂

    Like

  13. Jeetje…wat een kleur…dat zou je aan de naam niet zeggen…Zwartsluis…. 🙂 🙂

    Like

  14. Wat let je om e legoblokjes tevoorschijn te halen Henk *grinnik*.
    Maar, deze huisjes zijn wel heel vrolijk om te zien inderdaad .

    Like

Geef een reactie

