Dummy Camera   10 comments

 

Dummy Camera

.

.

.

…..….  met flitser  ………

.

.

Dummy camera, nepcamera, namaak camera, camerabewaking, bewakingscamera, met flitser

.

.

.

.

10 responses to “Dummy Camera

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtfoto.Ik dacht eerst dat je een oude radio-lamp gefotografeerd had

    Liked by 1 persoon

  2. jaja, maar mooi belicht

    Liked by 1 persoon

  3. Gaaf!

    Like

  4. Een heel mooie scherpe foto, maar ook ik dacht aan een radiolampje, van een camera dummy heb ik nooit gehoord.

    Liked by 1 persoon

  5. Dan zal ik maar niks zeggen…..

    Like

  6. Dit is een heel bijzondere camera. De inbrekers krijgen zodra ze het pand betreden een retroflits in het gezicht.
    Nou ……die zijn bang!
    Wat is het wel? Ik heb geen idee.

    Like

  7. Knap belicht, en weer zeer creatief Henk.

    Like

  8. Nostalgie…en een pracht plaat.

    Like

  9. creatief mooie hedendaagse lamp geflitst leuk

    Like

  10. Volgens mij heb ik zo’n licht in mijn auto hahahahaha…..
    Nee, werkelijk weer zeer creatief Henk en ook weer tot in de details scherp.

    Like

Geef een reactie

