Heb jij een druk kind ?   25 comments

 

Heb jij een druk kind ?

.

.

x

.

.

kleurstoffen in snoep, kleurstoffen, druk kind, druk door kleurstoffen, azo kleurstoffen, zonnegeel, amaranth, briljantzwart, adhd door kleurstoffen, snoep, snoepgoed, gekleurd snoep

.

.

x

.

.

25 responses to “Heb jij een druk kind ?

Subscribe to comments with RSS.

  1. joepie tandenklevers mooi gefotografeerd Henk maar geef mij maar een dropje

    Liked by 1 persoon

  2. gaaf de tekst bij de mooie foto . gr. Jan

    Liked by 1 persoon

    uit de Bosch J
  3. Gelatine wordt net als de ouderwetse meubelmakersslijm, gemaakt van botten.In Bergum (Friesland) stond vroeger zo’n fabriek,de stank was mijlen ver te ruiken. De geleerden hebben onlangs kunnen aantonen, dat iemand met ADHD kleinere hersens heeft. Ik zal het toch ook niet hebben? De foto is ÊÊn groot kleuren spektakel, prachtig Henk.

    Liked by 2 people

  4. Was het maar zo simpel… Neemt niet weg dat kleurstof en suiker sowieso troep is. Weglaten kan drukte zeker temperen. ADHD is een ander verhaal.
    Mooi beeld!

    Like

  5. Mooi kleurrijke objecten. Niet te angstig doen over een plakkerig snoepje vol gelatine op een verjaardag. Volgens mij zijn die dingen toch niet te eten.

    Ik was “blij” te horen over het onderzoek naar adhd dat er 5 hersengebieden kleiner zijn. Die worden vast niet groter als je suiker weglaat.
    http://www.ru.nl/nieuws-agenda/nieuws/vm/donders/cognitive-neuroscience/2017/adhd-vijf-plekken-hersenen/

    Liked by 2 people

  6. Dat het niet goed is om veel te snoepen weten we allemaal maar om gelijk zo een plakker erop te plakken gaat me te ver…
    Wel een gave foto…gaan die zoetigheden nu de vuilnisbak in ?

    Like

  7. Mooie kleurrijke foto, en ach een snoepje op z’n tijd kan totaal geen kwaad, ADHD is een ander verhaal, en vroeger bestond het niet eens, je had gewoon een druk kind, met of zonder Haribo 😉

    Liked by 1 persoon

  8. ziet er kleurrijk uit,goed slecht, ongezondheid enz, maakt niet uit voor een mooie foto.

    Liked by 1 persoon

  9. mooi van kleur en belicht

    Like

  10. De foto ziet er hÊÊl lekker uit….maar als ik dan die reclame erbij denk van die volwassenen…….ninja !!!

    Like

  11. Dit zou dus wel eens de kleurrijke sleutel tot adhd kunnen zijn.
    Hoewel, ik weet het niet hoor. We krijgen zo vaak wisselende resultaten van onderzoeken. Ik lap het meeste aan mijn laars.

    Like

  12. mooi van kleur,(en Haribo was vroeger in mijn dorp onbekend dit terzijde)

    Like

  13. Een kleurrijke foto die de aandacht trekt en inderdaad kinderoogjes dotr blinken. Maar opa zal wel zorgen dat ze niet overdrijven met snoepen.

    Like

  14. Gelukkig zijn we hier allemaal “hartige” liefhebbers ipv zoete .
    Wel heel mooi weer op de foto gezet. Menig kind zal het water in de mond lopen.

    Like

Geef een reactie

